جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۱۱
کد خبر: ۱۰۲۰۵۹
|
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵
ساره ارباب‌معروف که با سه اثر در نمایشگاه «خانه خوبان» حضور دارد، گفت: هنرمندان خود را در برابر هموطنان آسیب‌دیده خود، مسئول می‌دانند و نمایشگاه «خانه خوبان» ادای دینی به شیوه دیگر است.
«خانه خوبان» ادای دین هنرمندان به آسیب دیدگان سیل اخیر استبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه و فروش آثار هنرهای تجسمی به نفع آسیب‌دیدگان در سیل با عنوان «خانه خوبان» به مدت هشت روز در گالری پردیس ملت برگزار می‌شود.

ساره ارباب‌معروف طراح و نقاش که با سه اثر در این نمایشگاه حضور دارد، گفت: برگزاری این نمایشگاه اتفاق مبارکی است. هنرمندان خود را در برابر هموطنان آسیب‌دیده خود، مسئول می‌دانند و نمایشگاه «خانه خوبان» ادای دین به آسیب‌دیدگان سیل اخیر به شیوه‌ای دیگر است.

وی افزود: فروش آثار شاخص هنری به نفع سیل‌زدگان به نوعی دعوت از مردم برای حضور در یک رویداد هنری و جذب مشارکت عمومی از طریق خرید اثر هنری است.
 
ارباب‌معروف که سه اثر از مجموعه معروف خود را در این نمایشگاه به فروش می‌رساند، گفت: این سه تابلو با تکنیک ترکیب مواد از مجموعه آثار من «تصویر زنان» است و من تمامی عواید فروش این آثار را به هموطنان آسیب‌دیده تقدیم می‌کنم.

نمایشگاه «خانه خوبان» با ۱۲۵ اثر از هنرهای تجسمی چون؛ نقاشی، خوشنویسی، طراحی، مجسمه‌سازی، کاریکاتور و... به مدت هشت روز از ۲۴ تا ۳۱ خرداد در گالری پردیس ملت برپاست.

در این نمایشگاه ۸۴ هنرمند بین ۵۰ تا ۱۰۰ درصد فروش آثار خود را به آسیب‌دیدگان سیل اهدا می‌کنند.

آثار هنرمندانی چون؛ کامبیز درمبخش، فخر‌الدین فخرالدینی، حسین محجوبی، یدالله کابلی خوانساری، کوروش شیشه‌گران، طاهر شیخ‌الحکمایی، جواد بختیاری، عین‌الدین صادق‌زاده، معصومه مظفری و... در نمایشگاه «خانه خوبان» به نمایش درآمده است.

علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه خانه خوبان می‌توانند از ۲۴ تا ۳۱ خرداد به گالری پردیس ملت به نشانی؛ خیابان ولی‌عصر(عج)، بزرگراه نیایش، روبه‌روی کردستان مراجعه کنند.

نظر شما