چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۰۷
کد خبر: ۱۰۲۰۶۲
|
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳
فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» هر روز در دو سانس در سینمای فرهنگ‌سرای گلستان نمایش داده می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار و تهیه‌کنندگی محمدحسین قاسمی هر روز در دو سانس ۱۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ در سینمای فرهنگ‌سرای گلستان نمایش داده می‌شود.

فیلم «شبی که ماه کامل شد» روایت دختر جوانی از مناطق جنوب شهر تهران است که درگیر عشق جوانی شهرستانی می‌شود و این در حالی‌ست که دختر به دلایلی مجبور به مهاجرت از ایران است. در این مسیر، برادرش با او همراه می‌شود اما در میانه راه، اتفاقاتی برای آن‌ها رقم می‌خورد.

فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در ۱۳ بخش کاندید دریافت سیمرغ شد و توانست سیمرغ بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر نقش اول مرد، بهترین بازیگر نقش اول زن، بهترین بازیگر نقش مکمل زن و بهترین چهره پردازی را از آن خود کند. 

الناز شاکردوست، هوتن شکیبا، فرشته صدرعرفایی، شبنم مقدمی، پدرام شریفی، فرید سجادی حسینی، امین میری، بانیپال شومون، آرمین رحیمیان از جمله بازیگران این فیلم هستند.

علاقه‌مندان برای تماشای این فیلم می‌توانند به نشانی نارمک؛ میدان هلاتل احمر، خیابان گلستان، فرهنگ‌سرای گلستان مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو بلیط با شماره تلفن 77814447 تماس بگیرند. 

نظر شما