پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۴۰
کد خبر: ۱۰۲۰۶۶
|
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸
کمال طباطبایی تصویرگر درباره نمایشگاه «خانه خوبان» گفت: این نمایشگاه فضایی را برای هنرمندان فراهم کرده است تا بتوانند با فروش آثار خود به مردم آسیب دیده در سیل کمک کنند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه و فروش آثار هنرهای تجسمی به نفع آسیب‌دیدگان در سیل با عنوان «خانه خوبان» به همت سازمان فرهنگی هنری به مدت هشت روز در گالری پردیس ملت برگزار می‌شود.

کمال طباطبایی تصویرگر یکی از هنرمندانی است که یکی از آثار خود را در این نمایشگاه به نفع سیل زدگان به فروش می‌رساند. وی درباره این نمایشگاه گفت: بعد از یک اتفاق ناگوار مثل سیل اخیر وظیفه همه مردم است که به هموطنان خویش کمک کنند. هنرمندان نیز از این امر مستثنا نیستند. برپایی نمایشگاه «خانه خوبان» این فضا را برای هنرمندان فراهم کرده است تا در این کار خوب و وطن پرستانه شرکت کنند. 

طباطبایی افزود: در این نمایشگاه با یک اثر حضور دارم و دو سوم فروش آن به آسیب دیدگان سیل  اهدا می‌شود.

این هنرمند به نقش سازمان فرهنگی هنری برای کمک به سیل زدگان اشاره کرد و گفت: از اسم این سازمان هم مشخص است که در چه حوزه‌ای باید فعالیت کند. برپایی نمایشگاه یکی از بهترین اتفاق‌هاست. زیرا مردم در قبال کمکی که می‌کنند یک محصول فرهنگی دریافت می‌کنند. یعنی این اتفاق در ظاهر یک امر خیر است اما در لایه‌های دیگر آن مردم را به هنرهای تجسمی نزدیک می‌کند. که در نهایت سازمان فرهنگی هنری با این کار هم کار فرهنگی کرده است و هم توانسته در کمک به مردم آسیب دیده در سیل نقش مهمی داشته باشد.



نظر شما