جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۰۲
کد خبر: ۱۰۲۰۸۳
|
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۰
نمایش «ریزه میزه فسقلی» ویژه کودکان و نوجوانان به میزبانی فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی تهران روی صحنه می‌رود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایش «ریزه میزه فسقلی»  به نویسندگی و کارگردانی حسینعلی بینوایی به همت موسسه فرهنگی و هنری تماشاگه شهر هنر  از ۲۸ خرداد به مدت ۱۰ شب از ساعت ۱۹ در فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی روی صحنه می‌رود.

در خلاصه داستان نمایش آمده است: ملخ کوچک برای پیدا کردن کار و جمع آوری آذوقه زمستانی‌اش تلاش می‌کند و در طی مسیر در برخورد با ملخ بزرگ، مرغ و جوجه و شاهین و نیز زندگی مورچه‌ها، راه درست زندگی را می‌آموزد.
 
در این اثر نمایشی نیکا یزدان پناه ، سارینا عمادی، امیر رجبی، میلاد اکبری، فاطمه بی تقصیر، پریسا مرادیان، پارمین ادیبا، فراز علی یزدانی، آترینا مهشید فر و النا شجاعی  ایفای نقش می‌کنند. 

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان  فاطمه واشقانی فراهانی دستیار کارگردان و برنامه ریز و روابط عمومی، محمد طاهری راد مشاور کارگردان، مزدک مهشید فر آهنگساز، سیما سامانی طراح صحنه و لباس ، مینو گل محمدی دستیار صحنه و لباس، ابوالفضل واشقانی فراهانی طراح نور، سپهر انوری و رادمهر عزیزی طراح پوستر، علیرضا مطیعیان تصویربردار پشت صحنه  و حسین واشقانی فراهانی  مشاور رسانه‌ای و امور تبلیغات اشاره کرد.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیط می‌توانند به سایت تیوال به نشانی https://www.tiwall.com  مراجعه کنند و با حضور در فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی به نشانی بزرگراه شهید نواب صفوی، تقاطع پل کمیل، ابتدای خیابان کمیل شرقی، پلاک۸۳  از گیشه‌ بلیط تهیه کرده یا برای رزرو با شماره 09912770480 تماس بگیرند.  

نظر شما