چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۴۲
کد خبر: ۱۰۲۰۹۰
|
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲
محفل ادبی ققنوس با معرفی مجموعه شعر «مبادا دخترم شبیه تو بخندد» با حضور صاحب اثر و جمعی از شاعران نام آشنا در مجتمع فرهنگی هنری نور برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محفل ادبی «ققنوس» با حضور شاعران و علاقه‌مندان به شعر و ادب، روز دوشنبه ۲۷ خرداد ساعت ۱۷ با بخش‌های مختلف از جمله معرفی و نقد و بررسی مجموعه شعر، شعرخوانی شاعران مدعو، اجرای موسیقی و ... در مجتمع فرهنگی هنری نور برگزار می‌شود.

در این جلسه با مدیریت مینا آقازاده و حضور افتخاری سید وحید موسوی رییس شورای ارزشیابی و نظارت اداره کل هنرهای نمایشی وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی و محمد نصیری مدیر دپارتمان کودک و نوجوان کشور، مجموعه شعر «مبادا دخترم شبیه تو بخندد» با حضور یاشار صلاحی صاحب اثر معرفی می‌شود.

علاوه بر معرفی این کتاب، چند تن از شاعران از جمله حسن اسدی شبدیز، کمال حسینیان، علیرضا راهب، بهمن بنی هاشمی و .. شعرخوانی خواهند کرد و در ادامه موسیقی سنتی اجرا می‌شود.

علاقه‌مندان به شعر و ادب برای حضور در این برنامه می‌توانند به مجتمع فرهنگی هنری نور واقع در خیابان آیت‌الله کاشانی، بین تقاطع ستاری و شاهین، جنب شهر کتاب نور مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن  44088708 تماس بگیرند.

 
نظر شما