شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۰۹
کد خبر: ۱۰۲۰۹۱
|
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵
به همت کتابخانه امام خمینی(ره) و با مشارکت انتشارات سپیده سحر بالغ بر ۹۵۰۰ جلد کتاب با موضوعات متنوع به کودکان مناطق سیل زده اهدا شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ در پی سیل اخیر در مناطق مختلف کشور و امداد و کمک رسانی سازمان‌ها و نهادهای مختلف به اقشار مختلف مردم سیل زده کتابخانه امام خمینی(ره) که در منطقه ۱۳ و فرهنگ‌سرای امید قرار دارد در همین راستا توانسته است از یکی از ناشران خوب حوزه کودک تعداد 9684 جلد کتاب برای ارسال به مناطق سیل زده دریافت کند.

این کتاب‌ها که از سوی انتشارات سپیده سحر اهدا شده، عمدتا برای مقطع سنی کودک هستند و محتوای آن نیز کمک آموزشی است. علاوه بر این تعدادی کتب دیگری با موضوعات نمایشنامه، عمومی، داستانی، شعر و ادبیات، علمی نوجوانان و . . . برای مقاطع سنی نوجوان و بزرگسال (از ناشران گوناگون) نیز از سوی همین ناشر اهدا شده است.

این کتب پس از دریافت، برای ارسال به مناطق سیل زده آماده می‌شود.

کتابخانه امام خمینی(ره) از جمله کتابخانه‌های فعال سازمان فرهنگی هنری است که با معرفی طرح جمع آوری کتاب «نذر کتاب» و نیز دریافت کتب از ناشران مختلف در زمان نمایشگاه کتاب و در قالب فرهنگ‌سرای کتاب تعداد قابل توجهی از کتب مختلف در زمینه‌های گوناگون برای ارسال به مناطق سیل زده دریافت کرد.

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از جمله نهادهای پیشگام در بازسازی کتابخانه‌های مناطق سیل زده بود که در ایام نمایشگاه با شعار «کتابخانه های مناطق سیل زده را از نو بسازیم» به جمع آوری کتب اهدایی ناشران پرداخت.
نظر شما