پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۴۰
کد خبر: ۱۰۲۰۹۴
|
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵
فیلم سینمایی «طلاقم بده به خاطر گربه‌ها» به کارگردانی و نویسندگی محمدعلی سجادی با همکاری کانون فیلم قاب نو روز سه‌شنبه ۲۸ خرداد ماه در فرهنگ‌سرای شفق نمایش داده شده و با حضور عوامل فیلم نقد و بررسی می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فیلم سینمایی «طلاقم بده به خاطر گربه‌ها» به کارگردانی و نویسندگی محمدعلی سجادی با همکاری کانون فیلم قاب نو روز سه‌شنبه ۲۸ خرداد ماه ساعت ۱۷ در فرهنگ‌سرای شفق نمایش داده شده و پس از آن با حضور عوامل فیلم نقد و بررسی می‌شود.

این فیلم برداشتی است از یک داستان واقعی که سال ۸۳ در دادگاهی در کرج مطرح شد، داستان درباره زوج جوانی بود که می‌خواهند از هم طلاق بگیرند به خاطر گربه‌ها!

محمدعلی سجادی (کارگردان و نویسنده)، سعید عقیقی (منتقد) و سعید قطبی‌زاده (منتقد) و جمعی از عوامل فیلم در بیست و ششمین برنامه «سینما و جامعه» حضور دارند.

حضور در این نشست آزاد و رایگان است و علاقه‌مندان می‌توانند به فرهنگ‌سرای شفق واقع در خیابان سید جمال‌الدین اسدآبادی (یوسف‌آباد)، خیابان ۲۱، بوستان شفق مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۵۵۴۰۱۵ تماس بگیرند.
نظر شما