جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۵۳
کد خبر: ۱۰۲۱۰۵
|
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸
با حضور رضا رفیع و سعید بیابانکی برگزار می‌شود؛
چهارمین محفل شعر طنز «مترو خند» سه‌شنبه ۲۸ خرداد ساعت ۱۸ با حضور شاعران طنز پرداز در ایوان انتظار ایستگاه مترو میدان حضرت ولی‌عصر(عج) برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران،، چهارمین محفل طنز «متروخند» از سوی مدیریت فرهنگی هنری مترو با مشارکت شرکت بهره برداری مترو، سازمان زیباسازی و شهرداری تهران با هدف فراهم آوردن فرصتی برای بهره‌مندی سروده‌های طنزآمیز شاعران طنزپزداز در خصوص مسائل مترو و همچنین ایجاد شور و شادی و فراهم کردن یک روز به یاد ماندنی و شاد برای مسافران مترو برگزار می‌شود.

در این برنامه شاعران مطرح طنز کشور رضا رفیع و سعید بیابانکی به شعرخوانی می‌پردازند. اجرای موسیقی، مسابقه ذوق آزمایی، معرفی برگزیدگان و اهدای جوایز از دیگر بخش‌های این محفل طنز است.

از دیگر شاعران طنزپرداز حاضر در این برنامه می‌توان فرامرز ریحان صفت، مهدی فرج‌اللهی، مجتبی احمدی، مصطفی مشایخی و علیرضا لبش را نام برد. همچنین تک نوازی سنتور توسط  اسماعیل صفری از دیگر بخش‌های این محفل ادبی است.

دوستداران محافل ادبی برای حضور در این برنامه می‌توانند سه‌شنبه ۲۸ خرداد ساعت ۱۸ به ایوان انتظار ایستگاه مترو میدان حضرت ولی‌عصر (عج) مراجعه کنند و برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 96652605 تماس بگیرند.
نظر شما