پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۴۲
کد خبر: ۱۰۲۱۱۵
|
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶
نمایشگاه گروهی تصویرسازی «نسل رویا و تصویر» در نگارخانه لاله برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه گروهی تصویرسازی «نسل رویا و تصویر» در بردارنده آثار ۱۹ هنرمند تصویرگر است که به انتخاب کمال طباطبایی مدرس هنر و هنرمند تصویرگر گردآوری شده و در نگارخانه لاله به نمایش در می‌آید. 

برخی هنرمندان در این نمایشگاه آثار خود را با توجه به متون داستانی و روایی شکل داده و برخی دیگر به سفارش خود و فارغ از وابستگی به متن، به تجسم روایت و احساسات درونی خود پرداخته و یک اثر تصویری مستقل را طراحی کرده‌اند. از ویژگی‌های آثار می‌توان به تنوع نگاه و تکنیکی مختلف حول موضوعات اجتماعی، تخیلی، داستانی، تمثیلی و... اشاره کرد که می‌تواند برای علاقه‌مندان به حوزه تصویرگری جذاب و قابل توجه باشد.

نمایشگاه روز جمعه ۳۱ خرداد ساعت ۱۶ تا ۲۰ با حضور هنرمندان در نگارخانه لاله گشایش می‌یابد و برای بازدید از آن می‌توانید از یکم تا ۱۸ تیر از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۴ تا ۱۸ و پنجشنبه‌ها تا ساعت ۱۳ به استثنای روزهای تعطیل به نگارخانه مراجعه کنید. 

هنرمندان شرکت‌کننده در نمایشگاه:
لاله آشوری، ریحانه آل شیخ، هما اسحاقی، هانیه باباربیع، ندا بشرخواه، الهه جوانمرد، محسن حبیبی، مهرنوش خرم، فائقه دوامی، انسیه رمضانیان، عطا سرمست، مژگان سعیدیان، نسیم صلاحی، ملیکا قشقایی، سحر کریمیان، حنانه ملک‌پور، الهه محمدی، شادی مهدوی و فروغ یعقوبی.

علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از نمایشگاه به نگارخانه لاله واقع در خیابان دکتر فاطمی، ضلع شمالی بوستان لاله، جنب هتل لاله مراجعه کنند و شماره تلفن ۸۸۹۶۰۴۹۲ و نشانی سایت:www.lalehartgallery.ir برای آگاهی بیشتر اعلام شده است.

نظر شما