سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۴۶
کد خبر: ۱۰۲۱۲۳
|
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴
مراسم جشن امضا و رونمایی از کتاب «سیمای سپید اسطوره» نوشته فاطمه مشهدی باقر با حضور جمعی از هنرمندان در فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود.
جشن امضا و رونمایی از کتاب «سیمای سپید اسطوره» در فرهنگ‌سرای گلستانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مراسم رونمایی از کتاب سیمای سپید اسطوره نوشته فاطمه مشهدی باقر به همت فرهنگ‌سرای گلستان و همکاری نشر ایهام برگزار می‌شود. 

در این مراسم که روز یک‌شنبه ۲ تیر برگزار می‌شود، داریوش مودبیان، از استادان با سابقه تئاتر، رضا بنفشه‌خواه بازیگر سینما و تئاتر، دکتر بهرام جلالی‌پور عضو هیئت علمی دانشگاه تهران، فواد موسوی کارگردان سینما و تلویزیون و بهزاد نجفی شاعر حضور خواهند داشت. هم‌چنین مراسم جشن امضا این اثر با حضور نویسنده کتاب برپا می‌شود. 

سیمای سپید اسطوره جدیدترین کتاب نشر ایهام است که به واکاوی سوگ نمایش می‌پردازد. نویسنده در این کتاب، به بررسی تاریخچه آیینی سوگ نمایش در ایران پرداخته و اساس شکل‌گیری سوگ نمایش‌ها در ایران را به منظور پاسداشت کشاورزی، بزرگترین سرمایه‌ی زیستی انسان، دانسته است. او هم‌چنین به سراغ نمونه‌هایی از این دست رفته است.
  
این مراسم رونمایی روز یک‌شنبه ۲ تیر ساعت ۱۷ برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای شرکت در این مراسم می‌توانند به فرهنگ‌سرای گلستان واقع در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، جنب پارک فدک مراجعه کنند. 
نظر شما