پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۰۳
کد خبر: ۱۰۲۱۳۳
|
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳
فرهنگ‌سرای فردوس مجموعه‌ای از آثار نقاشی، مجسمه و حجم هنرجویان کودک و نوجوان را در نمایشگاه گروهی «از نگاه زیبای من» در نگارخانه پردیسان برپا می‌کند.
نمایشگاه «از نگاه زیبای من» در نگارخانه پردیسانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ نمایشگاه «از نگاه زیبای من» مجموعه‌ای از آثار نقاشی، مجسمه و حجم هنرجویان فتانه پیری‌خواه، مدرس نقاشی کودک و نوجوان فرهنگ‌سرای فردوس با موضوع «کودک آزاری و رشد» است، روز شنبه یکم تیرماه ساعت ۱۶ در نگارخانه پردیسان افتتاح می‌شود.

فتانه پیری‌خواه در خصوص برپایی این نمایشگاه گفت: کودک آزاری روایتگر زندگی مدرن امروزی در جامعه ماست و ما در زندگی معاصر با این مسئله بغرنج روبرو هستیم. کودکانی که قربانی خشونت و بی‌ثباتی شخصیت والدین خود می‌شوند و این زخم‌ها و رفتارهای غیر انسانی، بر تن و روح فرزندان اثری ماندگار و قابل مشاهده می‌گذارد.

وی در ادامه درباره خلق آثار افزود: خودمان را موظف دانستیم تا با نقاشی‌های کودکان این مجموعه فرهنگی با توجه به این موضوع مهم، از کودکانی که مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرند حمایت کنیم و بگوییم «می‌خواهیم جهانی زیباتر برای خودمان بسازیم». مجسمه‌هایی که در این نمایشگاه در معرض دید قرار دارند هر کدام روایتگر افکار کودکان درباره کودک آزاری است.

این بانوی هنرمند و جوان، فارغ التحصیل رشته گرافیک و از شاگردان استاد اسانلو است که سال‌ها با وزارت آموزش و پرورش و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برای طراحی و تولید لوازم و ابزارهای کمک آموزشی و اسباب بازی و نقاشی دیواری همکاری داشته است و تاکنون نمایشگاه های متعدد و متفاوتی از آثار هنرجویان نقاشی خود برگزار کرده است.

اسامی هنرمندان کودک و نوجوان این نمایشگاه عبارتند از: سنا امینی، ساینا گل‌افشان، ویونا پنجه‌پور، باران خلیلی، باران هاشم‌زاده، هستی ثقفی، محیا غلامی، ترنم امیری‌کیا، ستایش عشقی، کارین تقی‌پور، آمتیس علی، آترینا علی، بنیامین محمدی‌کیا، عسل اسدی، ترلان ایمانی، امیرعلی سیدمحسنی، دلارام معروف،، هدیه شفیعی، غزل خدابخش، صدف نجار‌زاده، رزا قراگوزلو، باران پناهی و نگار محمدخراسانی.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا ۱۰ تیرماه از ساعت ۹ تا ۱۸ به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره 44000203 تماس بگیرند.
نظر شما