پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۲۰
کد خبر: ۱۰۲۱۳۵
|
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴
نمایشگاه عکس و اسناد تاریخی همکاری سازمان ملل متحد و ایران با همکاری دفتر سازمان ملل در ایران از دوم تا ۱۲ تیر در فرهنگ‌سرای ارسباران برگزار می‌شود.
نمایشگاه عکس «فعالیت‌های سازمان ملل» در فرهنگ‌سرای ارسبارانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه عکس و اسناد تاریخی از همکاری سازمان ملل متحد و ایران با همکاری دفتر سازمان ملل در ایران از دوم تا ۱۲ تیر در فرهنگ‌سرای ارسباران برپاست. 

بازدید دبیران وقت سازمان ملل متحد کوفی عنان، بان کی مون، برای شرکت در شانزدهمین نشست جنبش غیرمتعهدها، بازدیدخاویر پرز دکوئیار طی جنگ ایران و عراق از کشور ایران، برنامه حمایت جهانی غذا، صندوق جمعیت و کودکان سازمان ملل از تلاش ایران برای آموزش زنان، تصویب قطعنامه جهانی در برابر خشونت به ابتکار، حسن روحانی ریاست جمهوری اسلامی ایران در مجمع عمومی سازمان ملل، حمایت برنامه توسعه ملل متحد و یونسکو از تلاش‌های ایران برای آموزش کشاورزان و خانواده‌های آنها موضوع برخی از عکس‌های این نمایشگاه است.
 
علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از نمایشگاه عکس «فعالیت‌های سازمان ملل» از دوم تا ۱۲ تیر از ساعت ۱۰ تا ۲۰ به نشانی خیابان دکتر شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند.

نظر شما