پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۴۲
کد خبر: ۱۰۲۱۶۳
|
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶
نمایشگاه عکس «زیستن در حیات زندگی» آثار سمیه براتی، عصر جمعه هفتم تیرماه ساعت ۱۶ در نگارخانه فرهنگ‌سرای سرو افتتاح می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه عکس «زیستن در حیات زندگی» مملو از تمام آفریده‌هایی است که سمیه براتی عکاس این نمایشگاه آن را به صورتی از زمین خاکی به خانه بشری و جانوری توصیف کرده است  که از ۹ تا ۱۳ تیرماه از ساعت ۱۰ تا ۱۹ در نگارخانه فرهنگ‌سرای سرو برپاست. 

در این نمایشگاه ۲۵ قطعه عکس رنگی در ابعاد ۵۰ در ۷۰  به صورت قاب شاسی به نمایش در می‌آید.  

سمیه براتی متولد ۱۳۶۱ کارشناس زیست‌شناسی از دانشگاه پیام نور تهران مرکز است. وی دانش‌آموخته رشته فیلمسازی و عکاسی از انجمن سینمای جوان و نویسنده و کارگردان است و آثاری مانند باغ، مستند داستانی نازنین، مجموعه انیمیشن خانواده دانا، هیره، سیاه‌مال، شاهزنان و سه‌شنبه‌ها بعدازظهر در کارنامه وی به چشم می‌خورد. براتی در چند نمایشگاه گروهی عکس شرکت داشته و هم‌اکنون نخستین نمایشگاه انفرادی عکس خود را برگزار می‌کند. 

علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه می‌توانند به فرهنگ‌سرای سرو به نشانی خیابان ولی‌عصر(عج)، بالاتر از بوستان ساعی، کوی ساعی دوم مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۸۸۱۸۷۹ تماس بگیرند. 

نظر شما