پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۰۰
کد خبر: ۱۰۲۱۶۹
|
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷
فرهنگ‌سرای نهج‌البلاغه با همکاری موسسه احیای فرهنگ نهج‌البلاغه نخستین دوره آموزشی تربیت مربی نهج‌البلاغه را برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگ‌سرای نهج‌البلاغه با همکاری موسسه احیای فرهنگ نهج‌البلاغه نخستین دوره آموزشی تربیت مربی نهج‌البلاغه را در فصل تابستان برگزار می‌کند. هدف از برگزاری این دوره تربیت مربیان مجرب و متعهدی است که بتوانند فرهنگ و معارف علوی و کتاب ارزشمند نهج‌البلاغه را ترویج دهند. 

ثبت نام در این دوره از یکم تیر ماه آغاز شده و تا ۲۰ تیر ماه ادامه دارد و برای حضور در دوره، قبولی در مصاحبه ورودی و داشتن حداقل مدرک کارشناسی یا سطح دوی حوزه الزامی است. 

این دوره در قالب چهار ترم ۱۲ جلسه‌ای در روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شود. دوره‌ها از ۲۵ تیر ماه آغاز می‌شود و مدت دو ماه به طول می‌انجامد. در پایان و بعد از برگزاری آزمون پایان دوره، شرکت‌کنندگانی که آزمون را با موفقیت پشت سر بگذرانند، گواهینامه پایان دوره وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را دریافت می‌کنند. 

فرهنگ‌سرای نهج‌البلاغه در میدان شوش، خیابان ری، بوستان کوثر واقع شده و شماره تلفن‌های ۳۳۵۱۳۲۲۳ و ۳۳۵۶۹۰۴۰ برای آگاهی بیشتر اعلام شده است. 

نظر شما