سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۴۴
کد خبر: ۱۰۲۱۷۷
|
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵
هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر مسابقه مردمی برگزار می‌کند؛
هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر با راه‌اندازی پویش «شهروند مسئول، شهروند سالم» برای مردم شهر تهران مسابقه مردمی برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، هفتمین جشنواره بین المللی فیلم شهر که با شعار «شهروند مسئول؛ شهر سالم» از ۲۶ تا ۳۱ تیر برگزار می‌شود، با هدف مشارکت حداکثری اقشار مختلف مردم شهر تهران، پویش «شهروند مسئول، شهر سالم» را برگزار می‌کند.

علاقه‌مندان می‌توانند با ثبت تصاویر شهر و محله خود در قالب عکس و فیلم در این پویش شرکت کنند و برنده تماشای فیلم‌های در حال اکران در پردیس‌های موسسه تصویر شهر به شکل رایگان شوند.

عکس‌ها و فیلم‌های ثبت شده باید حاوی مفاهیمی چون، اشاعه حقوق و اخلاق شهروندی، خانواده ایرانی در محیط شهری، یک روز زندگی در شهر، معماری شهر و صیانت از آن، امنیت شهر، یاران شهروندان؛ به تصویر کشیدن خدمات نیروهای امدادی و انتظامی در شهرها (آتش نشانان، هلال احمر، رفتگران، پلیس، راهنمایی و رانندگی و.....)، مشارکت جمعی در راستای حل مشکلات اجتماعی، صیانت از محیط زیست، درختان، بوستان‌ها و هر موضوعی که مسائل شهری را در بر می‌گیرد.

شرکت کنندگان باید تصاویر خود را در صفحه اینستاگرام خود با منشن @shahrfilfest
 منتشر و هشتگ‌های؛ #شهروند_مسئول_شهر_سالم  و  #هفتمین _دوره_جشنواره_فیلم_شهر  را در پایین مطلب خود قرار دهند و همچنین صفحه رسمی جشنواره فیلم شهر را در اینستاگرام به آدرس @shahrfilmfest دنبال کنند.

حتما باید صفحه متقاضیان شرکت کننده در مسابقه عمومی باشد (پرایوت نباشد).

هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر توسط موسسه تصویر شهر به دبیری هاشم میرزاخانی از ۲۶ تا ۳۱ تیر در پردیس سینماگالری ملت برگزار می‌شود.



نظر شما