جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۰۸
کد خبر: ۱۰۲۲۱۹
|
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹
جشن میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) و گرامی‌داشت دهه کرامت، همراه با بخش‌های متنوع فرهنگی هنری در مجتمع فرهنگی هنری نور برگزار می‌شود.
«هم نوا و هم آواز» با دهه کرامت در مجتمع فرهنگی هنری نوربه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ویژه برنامه «هم‌نوا و هم‌آواز» به مناسبت فرا رسیدن میلاد فرخنده و باسعادت کریمه اهل بیت(ع) حضرت فاطمه معصومه(س) و روز ملی دختران و گرامی‌داشت آغاز دهه کرامت، طی دو اجرا طی روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۱۳ و ۱۴ تیرماه ساعت ۲۱ در سالن آفتاب مجتمع فرهنگی هنری نور برگزار می‌شود.
 
این مراسم با اجرای بخش‌های متنوع فرهنگی و هنری از جمله مولودی خوانی، مسابقه و موسیقی توسط گروه کر مهرورزان به سرپرستی شاهرخ شیردوست است که قطعات شاد مختلفی را به مناسبت عید کرامت اجرا خواهند کرد.

گروه کُر مهرورزان مجتمع فرهنگی هنری نور متشکل از استادان برجسته و فارغ‌التحصیلان آکادمیک موسیقی و پیشکسوتان گروه کر تالار وحدت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که ۴۰ اثر فاخر را آماده اجرا دارد.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به مجتمع فرهنگی هنری نور واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت اله کاشانی، بعد از پل شهید ستاری، جنب شهر کتاب، مجتمع فرهنگی هنری نور مراجعه کنند.
نظر شما