جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۲۹
کد خبر: ۱۰۲۲۲۱
|
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱
آیین اختتامیه نمایشگاه «طیف مهر» آثار هنرمندان توان‌خواه ذهنی روز سه‌شنبه ۱۱ تیر، ساعت ۱۸ در فرهنگ‌سرای شفق برگزار شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، آیین اختتامیه نمایشگاه «طیف مهر» آثار هنرمندان توانخواه ذهنی روز سه‌شنبه ۱۱ تیر ساعت ۱۸ با حضور جمعی از مسئولان شهرداری، کمیته امداد، جمعیت حمایت از بیماری‌های خاص، پزشکان، هنرمندان، خوانندگان و والدین این عزیزان در فرهنگ‌سرای شفق برگزار شد.
 
ابتدا برنامه با قرائت قرآن محمد معین جعفری از کودکان طیف اوتیسم آغاز شد و سپس هنرمندان حاضر در این نشست به اجرای برنامه های مختلفی چون اجرای موسیقی، شعرخوانی، داستان طنز و ... پرداختند.
 
اجرای موسیقی و خوانندگی توسط هنرمند روشندل هاتف شرار نیز از جمله بخش‌هایی بود که بسیار مورد توجه حاضرین قرار گرفت. 

در این نشست که با هدف تقویت روحیه و تجلیل از خانواده های عزیزان طیف اتیسم صورت گرفته آثار این هنرمندان به مزایده گذاشته شد و جمعی از شرکت کنندگان آثار را خریداری کردند.
 
قابل ذکر است فرهنگ‌سرای خانواده (شفق) قصد دارد به عنوان پایگاه برگزاری برنامه‌های فرهنگی، هنری و آموزشی در حوزه افراد توان‌خواه ذهنی به فعالیت در پایتخت بپردازد.

در این نمایشگاه 33 اثر در ابعاد متفاوت با استفاده از تکنیک پاستل، گواش و کلاژ به سرپرستی نیره سادات عبدالهی مقدم به نمایش درآمد و عواید حاصل از فروش آثار به نفع کودکان و نوجوانان توان‌خواه هزینه شد. 

آثار فرهان بلیغ، پرهام طاهری، شروین الموتی، آرین عنایتی، مانی دهقان نصیری، پدیده عبدالهی مقدم، مهیار کیانپور و ایلیا محمدی در این نمایشگاه به نمایش در آمد. 

 این نمایشگاه در نگارخانه فرهنگ‌سرای شفق برپا شد. فرهنگ‌سرای شفق در خیابان سید جمال‌الدین اسدآبادی (یوسف‌آباد)، خیابان ۲۱، بوستان خانواده(شفق) واقع شده است.  

نظر شما