پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۳۹
کد خبر: ۱۰۲۲۲۵
|
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶
مدیر کل حوزه ریاست و معاونان سازمان فرهنگی هنری، پنجشنبه ۱۳ تیر با حضور در فرهنگ‌سرای اندیشه و اهدای گل به دختران حاضر در این فرهنگ‌سرا، ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر را تبریک گفتند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، محمود حمیدی مشاور و مدیر کل حوزه ریاست، علیرضا فاطمیان پور معاون فرهنگی و علیرضا زندوکیلی معاون هنری سازمان فرهنگی هنری با حضور در فرهنگ‌سرای اندیشه و با اهدای گل روز دختر را به دختران حاضر در این فرهنگ‌سرا تبریک گفتند.

گرامی‌داشت روز دختر با اهدای گل از طرف معاونان سازمان فرهنگی هنری

معاونان و مدیران سازمان فرهنگی هنری با حضور در کتابخانه و کلاس‌های آموزشی فرهنگ‌سرای اندیشه به دختران یک شاخه گل و کارت تبریک اهدا و بر لزوم الگوگیری از خصوصیات اخلاقی و صفات حسنه حضرت معصومه(س) تاکید کردند.

گرامی‌داشت روز دختر با اهدای گل از طرف معاونان سازمان فرهنگی هنری

همزمان با آغاز دهه کرامت و سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و نامگذاری این روز به نام دختر، ۵ هزار شاخه گل به همراه کارت تبریک با عنوان «رایحه روز دختر» پنجشنبه ۱۳ تیر از سوی کارکنان سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به دختران حاضر در کتابخانه‌ها و مراکز آموزشی این سازمان اهدا شد.

ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت با عنوان «گوهرشاد» با برنامه‌هایی چون؛ جشن، توزیع محصولات فرهنگی، اردوی‌های یک‌روزه، تورهای زیارتی و... از ۱۳ تا ۲۶ تیر در مراکز فرهنگی هنری مناطق ۲۲ گانه تهران برگزار می‌شود.

مطالب مرتبط
نظر شما