جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۰۲
کد خبر: ۱۰۲۲۵۰
|
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲
ویژه‌برنامه «دخترونه» به مناسبت میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) و همزمان با دهه کرامت، با تجلیل از دختران برتر در حوزه‌های مختلف، دوشنبه ۱۷ تیر ویژه دختران ۱۵تا ۳۰ سال در فرهنگ‌سرای فردوس برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، زهرا اشرفی مدیر فرهنگی هنری منطقه ۵ و رییس فرهنگ‌سرای فردوس ضمن تبریک میلاد فرخنده‌ کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر به همه دختران و بانوان شهر تهران گفت: «دخترونه» از جمله برنامه‌های دهه‌ی کرامت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تحت عنوان «گوهرشاد» است که همزمان با این دهه، روز دوشنبه ۱۷ تیر ساعت ۱۷ در قالب مراسم جشن ویژه دختران ۱۵ تا ۳۰ سال در فرهنگ‌سرای فردوس برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: این ویژه‌برنامه با حضور جمعی از مقامات و مسئولان شهری و فرهنگی پایتخت و گروهی از فعالان در حوزه امور دختران و بانوان به اجرا درمی‌آید و شامل بخش‌های مختلفی از جمله: سخنرانی، نمایش، شعرخوانی، نقالی، استندآپ کمدی، دکلمه خوانی، اجرای حرکات ورزشی و ... است که بخش عمده اجراها توسط دختران عضو و فعال در مراکز فرهنگی هنری منطقه ۵ انجام می‌شود تا از این طریق بتوانیم بخشی از توانمندی‌های آنان را که محصول آموزش و تربیت در مراکز سازمان فرهنگی هنری است، به نمایش بگذاریم.

زهرا اشرفی همچنین از تجلیل دختران نمونه در این مراسم خبر داد و گفت: تجلیل از دختران برتر در حوزه‌های مختلف از جمله مقام آورندگان در المپیادها و مسابقه‌های مختلف علمی و ورزشی، حافظان قرآن، دختران شهدای مدافع حرم، کتابخوان‌ترین اعضا کتابخانه‌ها، دختران فعال در حوزه فرهنگ و هنر و همچنین دختران کارآفرین و ... از دیگر بخش‌های ویژه برنامه «دخترونه» است.

رییس فرهنگ‌سرای فردوس در ادامه با اشاره به بخش جنبی این برنامه تصریح کرد: برپایی نمایشگاه لباس و پوشش ایرانی، نگارگذر نقاشی، کارگاه هنری مجسمه سازی، عکس یادگاری، ایستگاه دلنوشته و ... از دیگر بخش‌های متنوعی است که در حاشیه این مراسم برگزار خواهد شد.

اشرفی از تمامی دختران در رده سنی ۱۵ تا ۳۰ سال برای شرکت در ویژه‌برنامه «دخترونه» دعوت کرد تا با حضور گرم و صمیمی خود، این مراسم را نورباران کنند.

دختران علاقه‌مند برای حضور در این برنامه می‌توانند دوشنبه ۱۷ تیر ساعت ۱۷ به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 44058900 تماس بگیرند.
نظر شما