پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۱۹
کد خبر: ۱۰۲۲۶۳
|
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲
به مناسبت دهه کرامت مسابقه تولید پادکست با موضوع دهه کرامت از سوی فرهنگ‎سرای معرفت با مشارکت کانون رادیویی «ماها» برگزار می‎شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ به مناسبت دهه کرامت با همکاری کانون رادیویی «ماها» فراخوان اولین دوره مسابقه پادکست در فرهنگ‌سرای معرفت برگزار می‌شود.

آثار ارسالی باید با فرمت mp3 تهیه شود. استفاده از موسیقی بی کلام برای شروع و پایان اثر مجاز است، متن باید با موضوع دهه کرامت باشد، هر اثر باید بین ۳ تا ۵ دقیقه باشد، عدم استفاده از اکو و افکت در تهیه اثر از دیگر قوانین شرکت در این مسابقه و تهیه پادکست است. 

آثار تولید شده پس از داوری و انتخاب در اختیار رسانه‌ها و علاقه‌مندان قرار می‎گیرد.

داوران بخش مسابقه فرامرز کجویی (برنامه ساز و تهیه کننده صدا و سیما)، علی جباری (گوینده و مجری صدا و سیما)، مرتضی هاشم خانلو (گوینده، مجری و دوبلور)، حسن خلقت دوست (گوینده و مجری صدا و سیما)، مائده باقری (گوینده، گزارشگر، صداپیشه و عروسک گردان صدا و سیما) علی مهنام فر (گوینده و مجری صدا و سیما) هستند.

داوطلبان می‌توانند تا ۳۰ تیر پادکست‌های تولیدی خود را از طریق پیام رسان سروش به شماره ۰۹۱۹۹۰۳۱۹۸۱ برای ما ارسال کنند.

علاقه‌مندان برای حضور و اطلاع از برنامه‌های فرهنگی می‌توانند به فرهنگ‌سرای معرفت واقع در میدان شهر زیبا، بلوار شهران، بعداز زیرگذر شهید همت و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۳۱۹۳۰۴ تماس بگیرند.

نظر شما