چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۲۶
کد خبر: ۱۰۲۲۷۲
|
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵
در آستانه سالروز میلاد امام رضا(ع) برگزار می‌شود
در آستانه سالروز میلاد باشکوه امام رضا(ع) و همزمان با دهه کرامت، نمایشگاه تصویرسازی «فتح در غربت» با موضوع تبیین وقایع تاریخی حرکت امام رضا(ع) از مدینه تا مرو از ۱۸ تا ۳۱ تیر ماه در نگاه گذر فرهنگ‌سرای اخلاق برپا می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در آستانه سالروز میلاد باشکوه امام رضا(ع) و همزمان با دهه کرامت، نمایشگاه تصویرسازی «فتح در غربت» با موضوع تبیین وقایع تاریخی حرکت امام رضا(ع) از مدینه تا مرو از ۱۸ تا ۳۱ تیر ماه در نگاه گذر فرهنگ‌سرای اخلاق برپا می‌شود.

در نمایشگاه «فتح در غربت» که شامل ۲۰ اثر تصویرسازی در ابعاد ۵۰ در ۷۰ است، ضمن تبیین وقایع تاریخی حرکت امام رضا(ع) از مدینه تا مرو، در قالب روایت‌هایی با عناوین نقشه پیچیده مأمون، وداع با مدینه، داروی ناشناخته، زنجیره‌های طلایی، زندان سرخس، سفرنامه شنیدنی، خلافت بی‌ارزش، شرط مهم امام، اسرار پنهان، شاه‌بیت شعر عرب، نماز عید، دعای باران، محرم پیامبر، در اوج قدرت، مناظره تاریخی، فرصت‌های رفته و... مخاطبان با معارف اهل‌بیت(ع) و با نقشه‌های مأمون برای شکست شیعیان و چگونگی به شهادت رساندن آن حضرت آشنا می‌شوند.

نگاه‌گذر فرهنگ‌سرای اخلاق در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار، طبقه دوم فرهنگ‌سرای اخلاق واقع شده است.
نظر شما