جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۱۰
کد خبر: ۱۰۲۲۹۲
|
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸
نشست «چهارشنبه‌های کتاب» با حضور رفیع افتخار نویسنده کتاب کودک و نوجوان، چهارشنبه ۱۹ تیر در کتابخانه شقایق فرهنگ‌سرای گلستان برگزار می‌شود.
نخستین نشست «چهارشنبه‌های کتاب در فرهنگ‌سرای گلستانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نشست «چهارشنبه‌های کتاب» این هفته کتابخانه شقایق با حضور رفیع افتخار نویسنده کتاب کودک و نوجوان به منظور ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و معرفی نویسندگان و آثارشان به مخاطب برگزار می‌شود.

رفیع افتخار نویسنده‌ کودک و نوجوان، متولد ۱۳۳۹ در تهران و كارشناس ارشد كشاورزی است. او تاليف و ترجمه برای نوجوانان را از سال ۱۳۶۹ آغاز كرده و تاكنون بیش از ۵۰ اثر برای کودکان و نوجوانان نوشته است. از آثار این نویسنده می‌توان به «طلسم خانه‌ عنکبوت‌ها»، «برعسوس»، «برسد به دست دوست»، «دنیای آرزوها»، «از ورای یک خاطره»، «تعطيلات بامزه يخمک»، «ساپروفیت»، «شب نشینی باعموبسک» و «رازصورتی من» اشاره کرد.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه و آشنایی با رفیع افتخار و آثارش می‌توانند روز چهارشنبه ۱۹ تیر ماه ساعت ۱۷ به کتابخانه شقایق به نشانی نارمک، انتهای خیابان ۴۶ متری شرقی، بوستان شقایق، کتابخانه شقایق مراجعه کنند یا با تلفن77904389 و 77904615 تماس بگيرند. 

نظر شما