جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۰۹
کد خبر: ۱۰۲۳۲۵
|
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹
انتشارات نظری با همکاری فرهنگ‌سرای رسانه برگزار می‌کند؛‌
فرهنگ‌سرای رسانه با انتشار فراخوان «پایش و ستایش» از نویسندگان خواست تا با معرفی آثار خود در نظرسنجی مردمی این جشنواره شرکت کنند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فراخوان اولین جشنواره «پایش و ستایش» و تجلیل از برترین نویسنده‌های انتشارات نظری منتشر شد. در این جشنواره بهترین نویسندگان براساس آرای مردمی انتخاب شده و مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

اولین دوره از جشنواره پایش و ستایش به همت انتشارات نظری و فرهنگ‌سرای رسانه و با هدف شناخت نویسندگان عرصه ادبیات، آشنایی با آثار برگزیده آنان، بررسی و ارزشیابی آثار توسط مخاطبان و ایجاد فضای رقابتی برگزار شده و مراسم تجلیل از نویسندگان برگزیده در ۵ شهریور ۹۸ برقرار می‌شود.

شرکت برای تمام نویسندگان انتشارات نظری بلامانع است و محدودیت سنی ندارد. همچنین، نویسندگانی که کتاب‌های آنان تا ۵ خرداد ۱۳۹۸ به چاپ رسیده است، حق حضور در این جشنواره را دارند. هر نویسنده باید عکسی از یک صفحه هر کتاب خود به همراه فهرست مطالب آن و ۵ مورد از دلایل برتری هر اثر خود را به آدرس http://oumghandisheh.ir/payesh ارسال کند. علاوه بر این، نویسندگان باید برای شرکت و ثبت‌نام در جشنواره به سامانه فوق مراجعه کرده و فرم‌های مربوطه را تکمیل کنند.

مهلت ارسال آثار تا تاریخ ۲۰ مرداد بوده و این مهلت غیر قابل تمدید است. همچنین مراسم اختتامیه و تقدیر از نویسندگان برگزیده روز سه‌شنبه ۵ شهویور ماه در فرهنگ‌سرای رسانه واقع در پاسداران،خیابان ناطق نوری ، میدان قبا برگزار می‌شود.
نظر شما