پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۰۹
کد خبر: ۱۰۲۳۲۶
|
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
ویژه‌برنامه «انیس‌النفوس» به مناسبت دهه کرامت با حضور خانواده شهدا و اهالی روستاهای بخش کهریزک و باقرشهر در فرهنگ‌سرای رضوان واقع در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، همزمان با دهه کرامت و سالروز میلاد باسعادت امام علی بن موسی الرضا(ع)، ویژه‌برنامه «انیس‌النفوس» با مشارکت سازمان بهشت زهرا(س) یکشنبه ۲۳ تیر ماه از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۹:۳۰ با حضور مسئولان محلی و منطقه‌ای، خانواده شهدا و تعدادی از اهالی روستاهای بخش کهریزک و باقرشهر در فرهنگ‌سرای رضوان واقع در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار می‌شود.

سخنرانی سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر امام خمینی(ره)، اجرای گروه نمایش، تواشیح‌خوانی گروه محراب، شعرخوانی آیینی محمدمهدی آقاسی، مولودی‌خوانی حسین شکیبا و اجرای سرود گروه مرصاد از بخش‌های این برنامه است. 

در بخش‌های جنبی این ویژه‌برنامه نیز غرفه‌های رادیو رضوان، مشاوره حقوقی، مشاوره مذهبی، نقاشی کودک، فال شهدایی، خادم الشهدا، ختم گروهی قرآن مجید و عرضه محصولات فرهنگی به مخاطبان این برنامه خدمات‌رسانی می‌کنند.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به نشانی بهشت زهرا(س)، گلزار شهدا، قطعه ۱۹، روبه‌روی مزار آیت‌الله طالقانی، فرهنگ‌سرای رضوان مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۵۵۲۰۲۲۱۸ تماس بگیرند.

نظر شما