جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۵۴
کد خبر: ۱۰۲۳۲۹
|
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
به همت فرهنگ‌سرای امید و با حضور خادمان حرم حضرت معصومه(س)، جشن سالروز میلاد امام رضا(ع) با عنوان «گوهرشاد» در ایستگاه متروی میدان شهدا برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، به همت فرهنگ‌سرای امید و با حضور خادمان حرم حضرت معصومه(س)، جشن سالروز میلاد امام رضا(ع) با عنوان «گوهرشاد» شنبه ۲۲ تیر ماه ساعت ۱۹ در ایستگاه متروی میدان شهدا برگزار می‌شود.

در این جشن بزرگ که با مشارکت معاونت اجتماعی و فرهنگی مترو و با هدف پاسداشت مناسبت‌های دینی و ایجاد شور و نشاط معنوی در اعیاد دینی برگزار می‌شود، خادمان حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) حضور خواهند یافت و علاوه بر منقبت‌خوانی در وصف امام رضا(ع)، قرائت دعا و قرائت مناجات مخصوص امام رضا(ع) در خصوص ویژگی‌های خاص این خواهر و برادر بزرگوار و همچنین برکات آنان و کراماتشان سخنرانی خواهند داشت.

از بخش‌های دیگر جشن «گوهرشاد» می‌توان به اجرای تواشیح و همخوانی، مدیحه‌سرایی، نمایش آئینی، مسابقه فرهنگی و... اشاره کرد.

در پایان این مراسم نیز تبرکی‌های سوغات حرم حضرت فاطمه معصومه(س) در بین حاضران توزیع خواهد شد.

علاقه‌مندان برای حضور در این جشن می‌توانند به ایستگاه متروی میدان شهدا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۳۰۲۵۸۹ تماس بگیرند.
نظر شما