جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۰۳
کد خبر: ۱۰۲۳۴۹
|
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
با حضور معاون فرهنگی وزارت علوم برگزار می‌شود؛
چهارمین نشست تخصصی «شب‌های فناوری» با موضوع «فرهنگ و فناوری »، چهارشنبه ۲۶ تیر در فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، چهارمین نشست تخصصی «‌شب‌های فناوری» با موضوع «فرهنگ و فناوری »، چهارشنبه ۲۶ تیر ساعت ۱۶ با حضور غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.

در این نشست غلامرضا غفاری به سخنرانی با عنوان فناوری‌های نوین و تحولات نسلی می‌پردازد. حسین ابراهیم آبادی رییس مرکز نشر دانشگاهی، فناوری‌های جدید و  تعامل و تعارض آن با فرهنگ و خشنودی و ناخشنودی ما از زندگی را مورد بررسی قرار می‌دهد و داریوش مطلبی معاون پژوهشی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات به تشریح رابطه فرهنگ و فناوری می‌پردازد.

سلسله نشست‌های تخصصی «شب‌های فناوری»، با رویکرد طرح مسائل و موضوعات فرهنگی اجتماعی در حوزه فناوری اطلاعات و بیان نظریه‌ها، دیدگاه‌ها و یافته‌های پژوهشی در این زمینه هر ماه با حضور متخصصان و دست اندرکاران این حوزه برگزار می‌شود. این نشست با مشارکت کانون «شهر هوشمند» به دبیری ستاره امیری برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام رایگان به لینک https://bit.ly/2XVY0Pt مراجعه کنند. فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات در تقاطع خیابان‌های کارگر و جمهوری واقع شده است.  برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66902138 تماس بگیرید. 
نظر شما