چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۱۴
کد خبر: ۱۰۲۳۵۲
|
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹
فیلم سینمایی «مسابقه تا کوه جادوگر» اثر اندی فیکمن روز دوشنبه ۲۴ تیرماه در فرهنگ‌سرای خانواده به نمایش در می‌آید و نقد و بررسی می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فیلم سینمایی «مسابقه تا کوه جادوگر» اثر اندی فیکمن با حضور شهرزاد  شاه کرمی (کارشناس و منتقد) در قالب برنامه «سینما و جامعه» روز دوشنبه ۲۴ تیرماه ساعت ۱۷ در فرهنگ‌سرای خانواده به نمایش در می‌آید و نقد و بررسی می‌شود.

داستان فیلم درباره یک راننده تاکسی به نام جک برونو (دواین جانسون) است که به دو نوجوان به نام‌های ست (الکساندر لودویگ) و سارا (آناسوفیا راب) کمک می‌کند تا از دست یک سازمان بزرگ غیرقانونی بگریزند. این دو نوجوان از قدرت‌هایی ماوراءطبیعی برخوردار هستند که این سازمان متوجه این موضوع شده است. اعضای سازمان قصد ربودن آنها را دارند تا به کمک نیروی مرموزشان بر کره زمین مسلط شوند. ست و سارا به همراه جک و چند دوست دیگر برای فرار از دست این گروه زیرزمینی، به سوی کوهستان جادو می‌شتابند.

در ادامه این نشست نیز از کتاب «تاریخچه فرازمینی در ایران» با حضور نویسنده اثر رونمایی می‌شود. 

حضور در این نشست برای عموم آزاد است و علاقه‌مندان می‌توانند به فرهنگ‌سرای خانواده واقع در خیابان سید جمال‌الدین اسدآبادی (یوسف‌آباد)، خیابان ۲۱، بوستان شفق مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۷۱۷۱۹۵ تماس بگیرند. 
نظر شما