سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۵۹
کد خبر: ۱۰۲۳۵۶
|
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲
نشست تخصصی «یک فیلم، یک نقد» با نمایش و نقد و بررسی فیلم «اعجوبه» دوشنبه ۲۴ تیر در فرهنگ‌سرای رسانه برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، اعجوبه (Wonder) فیلم کمدی-درام به کارگردانی استیون شباسکی و محصول سال ۲۰۱۷ آمریکا، در نشست تخصصی «یک فیلم، یک نقد» با دوبله فارسی نمایش داده و با حضور سامان قلیچ خانی نقد و بررسی می‌شود.  
 
فیلمنامه این فیلم توسط جک تورن، استیو کونارد و شباسکی بر اساس رمانی به همین نام نوشته آرجی پالاسیو به رشته تحریر درآمده است.اعجوبه درنودمین دوره جوایز اسکار در رشته بهترین گریم، نامزد دریافت جایزه اسکار شد اما این جایزه را کسب نکرد.
 
از بازیگران این فیلم می‌توان به جیکوب ترمبلی، جولیا رابرتس، اوون ویلسون، مندی پتینکین و ایزابلا ویدوویچ اشاره کرد.
 
اعجوبه، داستان پسربچه‌ای به نام آگوست پولمن را روایت می‌کند که به خاطر تفاوت‌هایی که در اثر ابتلا به سندرم تریچر کالینز از بدو تولد در چهره‌اش وجود دارد، همیشه دور از اجتماع زندگی کرده و در خانه به آموختن درس‌هایش پرداخته‌است. او بعد از رسیدن به کلاس پنجم تصمیم می‌گیرد به میان هم سن و سالانش رفته و در مدرسه‌ای عادی به فراگیری درس‌هایش بپردازد.
 
نشست «یک فیلم، یک نقد» با نمایش و نقد و بررسی فیلم «اعجوبه» با مشارکت استودیو هونامیک دوشنبه ۲۴ تیر ماه ساعت ۱۷در فرهنگ‌سرای رسانه برگزار می‌شود. 

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند به خیابان پاسداران، خیابان شهید گل‌نبی، خیابان شهید ناطق نوری، میدان قبا، فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی مراجعه کنند.
نظر شما