پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۱۶
کد خبر: ۱۰۲۳۶۵
|
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴
جشنواره بازی، ورزش و نشاط ویژه کودکان ۳ تا ۹ سال به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۹ با مشارکت آکادمی تخصصی ورزشی کودکان کهکشان روز جمعه ۲۸ تیر ساعت ۱۹ برگزار می‌شود.
جشنواره بازی، ورزش و نشاط در منطقه ۹به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ،فرهنگ‌سرای رویش با مشارکت آکادمی تخصصی ورزش کودکان کهکشان با هدف توسعه ورزش در بین خانواده‌ها و به خصوص کودکان و پربارسازی اوقات فراغت و ایجاد انگیزه و نشاط ،جشنواره بازی، ورزش، نشاط را روز جمعه ۲۸ تیر در زمین چمن فرهنگ‌سرای رویش برگزار می‌کند.

این جشنواره با ایجاد محیطی شاد، با نشاط، پرهیجان و فعال در قالب آموزش مهارت‌های ورزشی، آموختن سواد حرکتی به کودکان و تقویت آمادگی جسمانی، اهمیت به تحرک کودکان در خانواده و تقویت حس همکاری و روحیه تعاون و کمک رسانی برگزار خواهد شد.
 
در این جشنواره که با حضور پرشور والدین و فرزندانشان همراه است کودکان به اجرای انواع بازی‌های رقابتی، مهارتی و گروهی می‌پردازند و لحظات شاد و مفرحی را در کنار والدین و همسالان خود سپری می‌کنند.

شهروندان برای ثبت‌نام و شرکت در جشنواره می‌توانند به زمین چمن فرهنگ‌سرای رویش واقع در مهرآباد جنوبی خیابان شهید واشقانی فراهانی ،خیابان شهید وادی زاده مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66688551 تماس بگیرند.

نظر شما