شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۱۳
کد خبر: ۱۰۲۳۷۱
|
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۲
نگارخانه آفرینش نور مجموعه‌ای از آثار نقاشی و طراحی جمعی از هنرمندان جوان را با عنوان «تجلی قلم» به نمایش می‌گذارد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه گروهی «تجلی قلم» مجموعه‌ای از تابلوهای نقاشی و طراحی به سرپرستی آرتین رحمانی است که پنجشنبه ۲۷ تیرماه در نگارخانه آفرینش نور مجتمع فرهنگی هنری نور گشایش می‌یابد و تا ۶ مردادماه پذیرای علاقه‌مندان و هنردوستان است.

آرتین رحمانی نقاش و کاریکاتوریست، دبیر کانون تجسمی کیمیا وابسته به سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، دارای درجه ۳ هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، عضو مرکز توسعه هنرهای تجسمی، عضو سازمان صنایع دستی و گردشگری استان تهران در رشته نقاشی روی چرم و دارای اعتبارنامه تدریس از سازمان فرهنگی هنری است.

شرکت در سه نمایشگاه انفرادی با موضوع پرتره مشاهیر و همچنین چندین نمایشگاه گروهی، شرکت در بیش از صدها ورک‌شاپ و جشنواره‌های هنری در داخل و خارج از کشور، شرکت در نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های سازمان صنایع دستی، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و... در کارنامه هنری وی به چشم می‌خورد.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به نگارخانه آفرینش نور واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت‌الله کاشانی، بعد از پل شهید ستاری، جنب شهر کتاب، مجتمع فرهنگی هنری نور مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر نیز با شماره ۴۴۰۸۸۷۰۸ تماس بگیرند.
نظر شما