جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۱۲
کد خبر: ۱۰۲۳۷۴
|
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷
همایش «شب آفتابی» با موضوع کارآفرینی با مشاغل خانگی و سرمایه اندک پنجشنبه ۲۷ تیر ماه در فرهنگ‌سرای ارسباران برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، همایش «شب آفتابی» با موضوع کارآفرینی با مشاغل خانگی و سرمایه اندک پنجشنبه ۲۷ تیر ماه ساعت ۹ با حضور محسن یزدی قائم‌مقام شبکه سه سیما در فرهنگ‌سرای ارسباران برگزار می‌شود.

در این همایش یزدی با موضوع رسالت امروز رسانه ملی بر اساس افزایش برنامه‌های اقتصادی با رویکرد ارائه راهکارهای کارآفرینی، تولیدمحور، اشتغال‌زایی و رونق تولید به شهروندان به سخنرانی می‌پردازد. 

حمیدرضا عظیمی مدرس کارآفرینی و بازاریابی و افشین گلستان عضو هیئت علمی دانشگاه نیز در حوزه‌های کسب و کار، کارآفرینی، معرفی مشاغل خُرد خانگی، شیوه‌های درآمدزایی، میزان سرمایه و... به سخنرانی می‌پردازند.

همچنین فرزاد شکوهی تولیدکننده مبلمان محیطی و جلیل کاظمی تولیدکننده کاشی و سرامیک دو نفر از کارآفرینان موفق در این همایش برای حاضران صحبت می‌کنند. 

«شب آفتابی» از برنامه‌های موفق و پرمخاطب شبکه رادیویی اقتصاد با هدف انتقال تجربه‌ها و دانش حوزه «کسب و کار و کارآفرینی» است که مدتی است شنبه شب‌ها از شبکه سه سیما نیز پخش می‌شود.

حضور در این همایش برای عموم آزاد و رایگان است.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگ‌سرای ارسباران به نشانی خیابان دکتر شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و تلفن گویای ۲۰-۲۲۸۷۲۸۱۸ برای آگاهی بیشتر اعلام می‌شود. 
نظر شما