سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۴۵
کد خبر: ۱۰۲۳۷۶
|
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷
برنامه «چهارشنبه‌های کتاب» با حضور نویسنده کتاب «زندگی نامه شهید کاوه» در موزه و کتابخانه دکتر شهیدی برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ برنامه «چهارشنبه‌های کتاب» این هفته موزه و کتابخانه دکتر شهیدی با حضور سیده سمیه سیدیان نویسنده کتاب و داور پنجمین دوره جایزه ادبی هزار و یک شب به منظور ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و معرفی نویسندگان و آثارشان به مخاطب برگزار می‌شود.

سیده سمیه سیدیان نویسنده‌ کودک و نوجوان، در سال ۱۳۶۰ در تهران به دنیا آمده است. او در رشته گرافیک تحصیل کرده و در داستان نویسی از کلاس‌های راضیه تجار بهره برده است. وی از تقدیرشدگان جشنواره داستان بسیج هنرمندان استان البرز و جشنواره داستان یوسف است. چاپ چند داستان کوتاه در نشریه‌های مختلف در کارنامه فعالیت اوست. همچنین چند مجموعه داستان کوتاه و رمان زندگی نامه شهید کاوه از این بانو در دست چاپ است.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه و آشنایی با سیده سمیه سیدیان و آثارش می‌توانند عصر روز چهارشنبه ۲۶ تیر ساعت ۱۷ به کتابخانه شهیدی به نشانی نارمک، چهارراه تلفنخانه، خيابان۴۶ متری غربی، خیابان شهید بختیاری (سامان )، ميدان ۵۸، كوچه يكم شرقی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن77913098 و 77921213 تماس بگیرند.

نظر شما