جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۲۳
کد خبر: ۱۰۲۴۰۱
|
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱
همزمان با سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار می‌شود
ویژه‌برنامه «آب و آیینه» همزمان با سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س)، در قالب اردوهای یک‌روزه فرهنگی برای زوج‌های جوانی که کمتر از پنج سال از آغاز زندگی مشترک آنها می‌گذرد، ۱۱ مرداد در عمارت‌ سرای کاظمی منطقه ۱۲ شهرداری تهران، افتتاح می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، پروانه دوستی رییس فرهنگ‌سرای خانواده و دبیر اجرایی برنامه «آب و آیینه» گفت: ویژه‌برنامه «آب و آیینه» برای دومین سال همزمان با سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور زوج‌های جوانی که کمتر از پنج سال از آغاز زندگی آنها می‌گذرد،جمعه ۱۱ مرداد در عمارت‌ سرای کاظمی منطقه ۱۲ شهرداری تهران، افتتاح می‌شود. 

وی افزود: این برنامه به صورت کارگاه‌های یک‌روزه فرهنگی تفریحی در پنج جمعه متوالی از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۶:۳۰ برگزار می‌شود. در این اردوهای یک‌روزه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ کارگاه آموزشی در حوزه مشاوره و روانشناسی با موضوع تحکیم خانواده با حضور کارشناسانی چون؛ حجت الاسلام محمد برمایی و مجیدرضا رجبی برگزار می‌شود. همچنین بعد از صرف ناهار و برپایی نماز از ساعت ۱۴ از مراکزی چون؛ موزه تهران قدیم، بقعه مبارکه امامزاده یحیی(ع)، خانه‌موزه مدرس، منزل تاریخی دبیرالممالک و حمام نواب بازدید می‌کنند.

دوستی در ادامه بیان کرد: اردوهای یک‌روزه «آب و آیینه» با حدود ۱۰۰ تا ۱۲۰ زوج جوان و در مجموع با حضور ۶۰۰ زوج جوان برگزار می‌شود.  همچنین برای زوج‌هایی که صاحب فرزند هستند، برنامه‌هایی مخصوص فرزندان طراحی شده است تا بتوانند با فرزندان خود در این اردو‌ها شرکت کنند.
   
رییس فرهنگ‌سرای خانواده گفت: ثبت‌نام برای خانواده‌هایی که علاقه‌مند به حضور در این برنامه هستند از تیرماه آغاز شده است و همچنان زوج‌های جوان می‌توانند برای شرکت به فرهنگ‌سراها و خانه‌های فرهنگ مناطق ۲۲ گانه تهران مراجعه کنند. هزینه حضور در این اردو‌ها برای هر نفر ۱۰ هزار تومان است. 

پروانه دوستی در پایان گفت: پس از اتمام ویژه‌برنامه «آب و آیینه» باشگاه زوجین جوان تهرانی افتتاح می‌شود و زوج‌هایی که در این برنامه حضور داشتند، عضو این باشگاه می‌شوند و می‌توانند در دوره‌های مختلف شرکت کنند و از برخی خدمات مراکز فرهنگی هنری بهره‌مند شوند.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به فرهنگ‌سرای خانواده به نشانی؛ خیابان سید جمال‌الدین اسدآبادی(یوسف‌آباد)، خیابان ۲۱، مراجعه کنند.

نظر شما