پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۲۵
کد خبر: ۱۰۲۴۰۵
|
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷
سیزدهمین کارگاه آموزشی «تازه‌های نشر IT» با معرفی و آموزش کتاب «صفر تا صد راه‌اندازی و مدیریت یک استارت آپ» یکشنبه ۳۰ تیر ساعت ۱۶ در فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات، توسط مولفان کتاب معرفی و آموزش داده می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سیزدهمین کارگاه آموزشی «تازه‌های نشر IT» با معرفی و آموزش کتاب «صفر تا صد راه‌اندازی و مدیریت یک استارت آپ»  توسط محمد مهدی ذوالفقاری و حمید رضا قنبری مولفان کتاب، یکشنبه ۳۰ تیر در فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.

شرکت کنندگان در این کارگاه با موضوع‌هایی چون؛ استارت آپ چیست؟، چگونه استارت آپ راه اندازی کنیم؟، گام‌های اساسی در راه اندازی یک استارت آپ، انتخاب یک نام و چگونگی ثبت آن در قالب یک شرکت و علائم تجاری مناسب سازمانی برای راه اندازی یک استارت آپ، اشتباهات رایج در راه اندازی استارت آپ، طرح کسب و کار برای راه اندازی یک استارت آپ و نقش برندینگ در گسترش یک استارت آپ، مدیریت و ارائه خدمات مناسب به مشتریان در استارت آپ‌ها، مدیریت مشتریان و موفقیت یک استارت آپ ( مشتری مداری ) و .... آشنا می‌شوند.

استارت آپ کسب و کاری است که بخشی از آن بر پایه فناوری است اما هر کسب و کاری که مبتنی بر فناوری‌های اطلاعات و ارتباطات است، لزوما یک استارت آپ نیست، با این وجود همه استارت آپ‌ها به شکلی از وب، موبایل، اینترنت و تکنولوژی‌های مرتبط بهره می‌برند تا سریع‌تر رشد کنند و بتوانند در جهت مقیاس پذیری رشد خوبی داشته باشند.

فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات در تقاطع خیابان‌های کارگر و جمهوری اسلامی واقع شده است . برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66902134 تماس بگیرید.
نظر شما