پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۵۰
کد خبر: ۱۰۲۴۰۹
|
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹
با اولین اکران «خداحافظ دختر شیرازی»
در سومین روز از برگزاری هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر، همزمان با شنبه29 تیر ماه، 51 اثر در دو بخش مسابقه سینمای ایران و بین‌الملل نمایش داده می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در سومین روز از برگزاری هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر، آثار در دو بخش مسابقه سینمای ایران و بین‌الملل در ۴ سالن و در ۵ سانس از ساعت ۱۴ تا ۲۳:۳۰ نمایش داده می‌شود.

در سانس اول ساعت ۱۴ تا ۱۵:۳۰ و سالن شماره یک، فیلم‌های مسابقه سینمای ایران عبارتند از: «یکدیگر»، «انتخاب»، «لال»، «محاق»، «پدر»، «بدون لک» و «خاطره نمناک».

همچنین ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۶ در سالن ۳ فیلم ویدئویی «در میان امواج» ساخته هادی شریعتی و در ساعت ۱۴ تا ۱۵:۳۰ در سالن شماره ۴ فیلم‌های بخش مسابقه سینمای بین‌الملل به نمایش درمی‌آید. این فیلم‌ها عبارتند از: «سال جدید من»، «میز پینگ پنگ»، «مردی از دریا»، «فضای منفی»، «صدای آب»، «مکعب روبیک» و «خاطرات یک کفاش».

در سانس دوم ساعت ۱۶ تا ۱۷:۳۰ و سالن شماره یک، فیلم‌های بخش مسابقه سینمای ایران نمایش داده می‌شود که عبارتند از: «کجا رو می بینی»، «شهر هزار کبوتر»، «بچه خور»، «در شهر»، «هوادار»، «...رفت»، «شرعی»، «پاکبان» و «تلقین».

همچنین ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸ در سالن ۳ فیلم سینمایی «دارکوب» ساخته بهروز شعیبی در بخش مسابقه سینمای ایران و ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۷:۳۰ در سالن ۴ فیلم سینمایی «در جستجوی سکوت» ساخته دیر ممایا از هندوستان در بخش مسابقه سینمای بین‌الملل نمایش داده می‌شود.

در سانس سوم ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ و سالن شماره یک، فیلم‌های مسابقه سینمای ایران همچون «چشم‌انداز خالی»، «به هیچ کس نگو کجایی»، «آقای گوزن»، «قرار» و «تلکه» نمایش داده می‌شود.

همچنین در ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۰ در سالن ۳ فیلم ویدئویی «خانه پلاک ندارد» در بخش مسابقه سینمای ایران و ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ در سالن شماره ۴ مستند «خانه ای برای تو» در بخش مسابقه سینمای ایران به نمایش در می‌آید. در ساعت ۱۹ تا ۲۰:۳۰ نیز در سالن شماره دو، فیلم سینمایی «تابستان داغ» ساخته ابراهیم ایرج زاد در بخش سینمای مسابقه سینمای ایران نمایش داده می شود. 

در سانس چهارم و ساعت ۲۰ تا ۲۱:۳۰ در سالن شماره یک، فیلم‌های «روباه و چاه»، «بارش باران»، «اعلا»، «هیولای بادگیر»، «کاش آنجا نبودم»، «مادربزرگ»، «مدیریت پسماندها۲» و «تلخ» در بخش مسابقه سینمای ایران نمایش داده می شود.

همچنین در ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۲ در سالن شماره ۳ فیلم سینمایی «خداحافظ دختر شیرازی» ساخته افشین هاشمی در سالن شماره ۴ از ساعت۲۰ تا ۲۱:۳۰ مستند بلند «پناهگاه انسان» در بخش مسابقه سینمای بین‌الملل به نمایش در می‌آید.

در سانس آخر ساعت ۲۲ تا ۲۳:۳۰ در سالن شماره یک فیلم‌های «پسر دریا»، «شیخ نشین‌ها»، «سینک»، «بازگشت» و «تجهیزات ایمنی در ساختمان» در بخش مسابقه سینمای ایران نمایش داده می‌شود.

همچنین در ساعت ۲۲:۳۰ تا ۲۴ در سالن ۳ فیلم سینمایی «مغزهای کوچک زنگ‌زده» ساخته هومن سیدی در بخش مسابقه سینمای ایران و مسابقه بین الملل، و در سالن شماره ۴ در ساعت ۲۲ تا ۲۳:۳۰ فیلم سینمایی «بی‌عشق» در بخش مسابقه سینمای بین الملل نمایش داده می‌شود.

هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر ۲۶ تا ۳۱ تیرماه به دبیری هاشم میرزاخانی در پردیس سینمایی ملت برگزار می‌شود و نمایش فیلم‌ها برای عموم آزاد است.

نظر شما