جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۰۹
کد خبر: ۱۰۲۴۳۱
|
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳
رییس سازمان فرهنگی هنری خبر داد
رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از راه‌اندازی پارکینگ پردیس سینمایی ملت با ظرفیت بیش از هزار خودرو خبر داد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سعید اوحدی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از راه‌اندازی پارکینگ پردیس سینمایی ملت با ظرفیت بیش از هزار خودرو خبر داد و گفت: کمبود پارکینگ در پردیس سینمایی ملت بزرگ‌ترین معضل این مرکز فرهنگی است. علاوه بر خود پردیس ملت، پارک ملت و بیمارستان قلب شهید رجایی هم در نزدیکی آن قرار دارد و مردم با مشکل جدی مواجه هستند.

وی افزود: به تازگی در نشست هیئت‌مدیره موسسه تصویر شهر با شهردار تهران این موضوع مطرح و راهکاری پیدا شد مبنی بر استفاده از زیرگذری که در کنار دوربرگردان شمال به جنوب بزرگراه نیایش است و استفاده‌ای از آن نمی‌شد. در واقع از این زیرگذر قرار است به عنوان یک ظرفیت بزرگ پارکینگ برای بیش از هزار خودرو استفاده شود.

به گفته رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، پیروز حناچی شهردار تهران دستور استفاده از این زیرگذر به عنوان پارکینگ را داد و معاون فنی و عمرانی شهرداری و شهردار منطقه ۳ هم از این محل بازدید داشتند. تمام کارها برای استفاده از این زیرگذر آماده است و به زودی شهروندان می‌توانند از آن به عنوان پارکینگ استفاده کنند و این معضل رفع می‌شود. 

منبع: شهرنوشت
نظر شما