پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۵۹
کد خبر: ۱۰۲۴۵۳
|
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳
نمایشگاه گروهی تصویرسازی «نگاره امید» در بردارنده آثار ۱۶ هنرمند تصویرگر است که به انتخاب کمال طباطبایی، مدرس و هنرمند تصویرگر، گردآوری شده است و از جمعه چهارم مردادماه در باغ‌موزه هنر ایرانی برگزار می‌شود.
نمایشگاه گروهی تصویرسازی «نگاره امید» در باغ‌موزه هنر ایرانیبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ نمایشگاه «نگاره امید» حاصل برگزاری کارگاه یک روزه تصویرسازی به همت کمال طباطبایی با موضوع داستان حضرت یونس(ع) و نهنگ است که در روزهای ابتدایی خردادماه همزمان با ماه مبارک رمضان در باغ‌موزه هنر ایرانی برگزار شد. برداشت آزادانه و امروزی از بن مایه داستان و تلفیق آن با ذهنیت تصویری هر هنرجو، راهی بود که باعث پدید آمدن رویکردهای متفاوت و متنوع در شکل‌گیری این نمایشگاه گردید.

این نمایشگاه حاصل تجربیات شخصی هنرجویان کارگاه است و تنوع گسترده‌ای از رویکردها و تجربیات ذهنی و عملی آنهاست.

این نمایشگاه روز جمعه ۴ مردادماه ۱۳۹۸، ساعت ۱۶ تا ۲۰ با حضور هنرمندان در نگارخانه پردیس باغ‌موزه هنر ایرانی گشایش خواهد یافت و برای بازدید از ۵ تا ۱۴ مردادماه ساعت ۱۰ تا ۱۹ و پنجشنبه‌ها تا ساعت ۱۳ دایر خواهد بود.

هنرمندان شرکت کننده در این نمایشگاه هما اسحاقی، مریم بابایی، ندا بشرخواه، سیما بوستانی پارسا، ملیحه حاجی بابا، محسن حبیبی، مهرنوش خرم، فائقه دوامی، عطا سرمست، مژگان سعیدیان، مژگان سعادت نیا، مهسا شاکری راد، ملیکا قشقایی، مهسا مکی علمداری، الهه محمدی، فروغ یعقوبی هستند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از نمایشگاه به نشانی خیابان ولی‌عصر(ع)، بالاتر از چهارراه پارک‌وی، خیابان شهید فیاضی، خیابان بوسنی هرزگوین، سه راه دکتر حسابی، باغ‌موزه هنر ایرانی مراجعه کنند.
نظر شما