جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۲۷
کد خبر: ۱۰۲۴۶۶
|
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹
مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۲ برگزار می‌کند
مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۲ ویژه‌برنامه «فرمول زندگی» را با آموزش مهارت‌های اجتماعی فرهنگی برای شهروندان غرب پایتخت برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سید احمد موسوی مدیر فرهنگی هنری منطقه ۲۲ و رییس فرهنگ‌سرای تهران از برگزاری ویژه‌برنامه «فرمول زندگی» با آموزش مهارت‌های اجتماعی فرهنگی برای شهروندان غرب پایتخت خبر داد و گفت: منطقه ۲۲ در غرب تهران با وسعتی در حدود ۱۰ هکتار به دلیل وجود مجتمع‌های مسکونی پرشمار و در هم پیچیدگی و قرابت اقوام و فرهنگ‌های گوناگون، نیازمند توجه بیشتری در حوزه آموزش‌های اجتماعی و فرهنگی است. به همین دلیل مدیریت فرهنگی هنری منطقه در نظر دارد دوره‌های آموزش مهارت‌های اجتماعی فرهنگی را در مجتمع‌های مسکونی منطقه  ۲۲ برگزار کند. 

وی افزود: ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی، جریان‌سازی فرهنگی در جهت تحکیم بنیان خانواده، ایجاد روحیه مسئولیت‌پذیری در شهروندان، زمینه‌سازی برای تشکیل کانون‌های فرهنگی و ایجاد بستر مناسب برای تربیت فرزند از اهداف برگزاری «فرمول زندگی» است. 

موسوی در پایان گفت: کارگاه‌های فرمول زندگی در موضوعات گوناگونی مانند مهارت‌های فردی و اجتماعی، مشارکت اجتماعی، سواد رسانه‌ای، کارآفرینی، خانواده سالم، مدیریت بحران، شیوه‌های ارتباط کلامی و... برگزار می‌شود و برای برگزاری کارگاه‌ها از ظرفیت استادان حوزه و دانشگاه استفاده خواهد شد. 

مدیران مجتمع‌های مسکونی برای برگزاری هر یک از دوره‌های فرمول زندگی می‌توانند به فرهنگ‌سرای تهران واقع در بزرگراه حکیم غرب، ورودی میدان المپیک، خیابان ساحل، بوستان باغ نو مراجعه کنند یا برای هماهنگی بیشتر با شماره‌های ۴۴۱۶۱۱۱۹، ۴۴۱۳۷۰۶۰ و ۴۴۱۴۳۷۷۸ تماس بگیرند. 

نظر شما