شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۴۳
کد خبر: ۱۰۲۴۹۷
|
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱
با داوری مظفر شفیعی، علی قمصری غلامرضا طریقی
مسابقه «هزارصدای سنتی» دوشنبه هفتم مردادماه در فرهنگ‌سرای ارسباران برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مسابقه «هزارصدای سنتی» دوشنبه هفتم مردادماه ساعت ۱۸ در فرهنگ‌سرای ارسباران برگزار می‌شود. این مسابقه با داوری مظفر شفیعی در بخش آواز، علی قمصری در بخش آهنگسازی و نوازندگی، غلامرضا طریقی در بخش شعر و ترانه و با رقابت سه گروه موسیقی چام از تهران، شورانگیز از نهاوند و گروه موسیقی نوا از قزوین اجرا خواهد شد. 

گروه موسیقی چام به سرپرستی نستوه رمضانی با آواز کیانوش منتجمی، گروه شورانگیز به سرپرستی رحیم عبدالملکی با تنظیم و آهنگسازی محسن مرآتی و آواز علی امیری و گروه نوا به سرپرستی و آهنگسازی علیرضا خدایاری و آواز سینا شفیع‌آبادی در این مسابقه به رقابت می‌پردازند و با رأی داوران، گروه برتر برای راهیابی به مرحله نیمه‌نهایی معرفی می‌شود. 

همچنین گروه موسیقی «خیال» از یزد با آهنگسازی، تنظیم و سرپرستی احسان توکل از برگزیدگان آخرین برنامه هزارصدا در دوره پیشین به اجرای موسیقی می‌پردازد. محمود مخدوم خواننده و مدرس پیشکسوت با همراهی ساز تار محمدامین اکبرپور نیز قطعاتی از موسیقی را به اجرا در می‌آورد.

هزارصدا اولین برنامه استعدادیابی موسیقی است که با مدیریت آرش نصیری از سال ١٣٩٢ در بخش‌های سنتی و پاپ در فرهنگ‌سرای ارسباران راه‌اندازی شد. این برنامه ماه گذشته نیز در دو بخش کودک و نوجوان برای استعدادیابی این گروه سنی در تهران و شهرستان کلید خورد. 

ورود در این برنامه برای عموم آزاد است. فرهنگ‌سرای ارسباران در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا واقع شده و شماره‌های ۲۰-۲۲۸۷۲۸۱۸ داخلی ۱۲۲ برای آگاهی بیشتر اعلام می‌شود.

نظر شما