جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۳۴
کد خبر: ۱۰۲۵۰۹
|
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴
فراخوان سوگواره شعر آیینی «برمدار آفتاب» با موضوع شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، شهدای کربلا، شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعین حرم توسط فرهنگ‌سرای بهاران منتشر شد.
سوگواره شعر آیینی «برمدار آفتاب» در فرهنگ‌سرای بهارانبه گزارش ررسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محمد سعادت مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۷ با اعلام خبر برگزاری سوگواره بر مدار آفتاب گفت: به منظور ترویج شعر آیینی و تبیین مقام و سیره اهل بیت(ع) با زبان شعر، بالندگی و بسترسازی ارائه آثار ادبی فعالان عرصه ادبیات دینی و آیینی، این سوگواره شعر برگزار می‌شود که طی آن شاعران علاقه‌مند می‌توانند آثار و سروده‌های  ارزشی خود را از ۷ مرداد ماه همزمان با شروع فراخوان تا ۱۵ شهریورماه متناسب با محوریت سوگواره به دبیرخانه سوگواره واقع در فرهنگسرای بهاران ارسال کنند.

سعادت ادامه داد: در این فراخوان ادبی هیچ محدودیتی در قالب شعری و سن شرکت‌کنندگان وجود ندارد و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به آدرس الکترونیکی و ساب پورتال فرهنگ‌سرای بهاران ارسال کنند. 

مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۷ ادامه داد: پس از تجمیع آثار و داوری اشعار توسط هیئت‌داوران که از شاعران ممتاز و مطرح حوزه ادبیات خواهد بود، آیین اختتامیه در ایام محرم با تجلیل از برگزیدگان ۲۵ شهریورماه برگزار می‌شود. آثار منتخب ابن سوگواره به صورت مجموعه شعری و در قالب کتابچه منتشر خواهد شد.

علاقه‌مندان برا اطلاعات بیشتر می‌توانند به فرهنگ‌سرای بهاران واقع در انتهای خیابان سجاد جنوبی، میدان بهاران، بوستان بهاران مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۶۶۲۳۱۱۱۹ تماس بگیرند.
نظر شما