جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۳۳
کد خبر: ۱۰۲۵۱۶
|
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶
کنسرت قصه‌گویی ویژه کودکان و نوجوانان شهر تهران با اجرا و مدیریت «شهرام شفیعی» روز پنج‌شنبه ۱۰ مرداد در پردیس تئاتر تهران برگزار می‌شود.
کنسرت قصه‌گویی شهرام شفیعی در پردیس تئاتر تهرانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کنسرت قصه‌گویی ویژه کودکان و نوجوانان شهر تهران (عصرانه شاد)  با اجرا و مدیریت «شهرام شفیعی» نویسنده ٢٥٠ عنوان کتاب‌های کودک و نوجوان و «سفیر لبخند بچه‌ها» در قالب قصه‌خوانی و پرسش و پاسخ با کودکان و نوجوانان در پردیس تئاتر تهران برگزار می‌شود.

در این این برنامه که با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و افزایش مهارت روخوانی بچه‌ها برگزار می‌شود، جشن امضای کتاب‌های این نویسنده‌ صاحب‌نام در حوزه طنز کودک و نوجوان نیز برپا خواهد شد. 

برخی از عناوین کتاب‌های این نویسنده عبارتند از: فرودگاه بی‌شعورها، جزیره‌ی بی‌تربیت‌ها، قصه‌های غرب وحشی، به دنبال دماغ خیس، با عرض معذرت، قصه‌ی من و بچه‌هام، بگو ما هم بخندیم، ماجراهای آقای خرمالو و ...

کنسرت قصه‌گویی ویژه کودکان و نوجوانان شهر تهران با اجرا و مدیریت «شهرام شفیعی» روز پنج‌شنبه ۱۰ مرداد ساعت ۱۵ در پردیس تئاتر تهران برگزار می‌شود. شرکت در این برنامه برای رده‌سنی بالاتر از ۳ سال آزاد و رایگان است.

 پردیس تئاتر تهران در اتوبان امام علی(ع) شمال به جنوب، خروجی محلاتی(شرق)، خیابان شاه‌آبادی، خیابان بقایی واقع شده است.
نظر شما