چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۰۷
کد خبر: ۱۰۲۵۴۲
|
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷
به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س)
جشن «پیوند هستی» روز شنبه ۱۲ مرداد ماه به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) در میدان آیینی امام حسین(ع) برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، جشن «پیوند هستی» روز شنبه ۱۲ مرداد ماه ساعت ۱۸ به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) و با هدف ترویج فرهنگ ازدواج آسان در میدان آیینی امام حسین(ع) برگزار می‌شود.

آشنایی هر چه بیشتر جوانان با زندگی این زوج آسمانی و الگوسازی مناسب از خصایص آنها همچون ساده زیستی، قناعت و بردباری، ارتقای بینش و بصیرت نسبت به سیره و سبک زندگی ائمه اطهار(ع)، هدایت افکار جوانان در مسیر آرمان‌های اسلام و تحکیم بنیان خانواده، ترویج فرهنگ و ارزش‌های معنوی ازدواج در میان جوانان و الگوسازی و آرمان‌آفرینی با ارائه الگوهای برتر و ارائه آموزش‌های متناسب در جهت شروع یک زندگی خوب و متعالی از اهداف برگزاری این جشن است.

مولودی‌خوانی، سخنرانی مشاور با موضوع خانواده پایدار و ازدواج آسان، سخنرانی مذهبی، اجرای سرود توسط گروه آوای سلام و برگزاری مسابقه و اهدای جوایز از جمله برنامه‌های این جشن است.

علاقه‌مندان برای حضور در این جشن بزرگ که به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۲ برگزار می‌شود، می‌توانند به میدان امام حسین(ع) مراجعه کنند.   
نظر شما