جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۱۴
کد خبر: ۱۰۲۵۴۴
|
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۲
نمایشگاهی از عکس‌هایی با موضوع حفظ محیط زیست با عنوان «نگذاریم!..» در نگارخانه مهر فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی برپا شده است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه عکس «نگذاریم!...» با نمایش عکس‌هایی با موضوع حفظ محیط زیست دوشنبه هفتم مرداد ماه در نگارخانه مهر فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی گشایش یافت. این نمایشگاه شامل ۲۰ عکس در ابعاد ۴۰ در ۶۰ و ۶۰ در ۹۰ از زوایای گوناگون محیط زیست ایران و زیبایی‌های بدیع آن است. در این تصاویر، صحنه‌هایی از طبیعت ایران به تصویر کشیده شده است و «نگذاریم!...» سفر کوتاهی به ایران سرسبز و بکر است. 

در این نمایشگاه که با همکاری پایگاه عکس چیلیک برپا شده است، آثار عکاسانی همچون محمد منصوری، مهری راست قدم، ابراهیم باقرلو، محمدرضا خرازی، مریم خداوردی، محمد موسی زاده، ندا رهگذر، صبرا رئیسی، مهسا صادق، معصومه حضرتی، اعظم حشمتی، الهام برادران، فاطمه حسینی، عمار آزادانی، محمدرضا آقایی، نیما خالدی کیا، مهدی یوسفی، جلال میرزایی و مهدی سروری به نمایش در آمده است. 

این نمایشگاه از هشتم تا ۲۲ مرداد هر روز به غیر از روزهای تعطیل از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۹ میزبان علاقه‌مندان خواهد بود. فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی در بزرگراه شهید نواب صفوی، تقاطع پل کمیل، ابتدای کمیل شرقی واقع شده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره ۹-۵۵۴۱۹۰۵۷ تماس بگیرید.
نظر شما