پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۵۴
کد خبر: ۱۰۲۵۶۶
|
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸
همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) و هفته ازدواج، «هفته فیلم ازدواج» با نمایش و نقد و بررسی فیلم‌های ایرانی با موضوع ازدواج در باغ کتاب تهران برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) و هفته ازدواج، «هفته فیلم ازدواج» از جمعه ۱۱ مرداد ماه با حضور مدیران وزارت ورزش و جوانان، شهرداری تهران، اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و مدیران و هنرمندان سینما در باغ کتاب تهران آغاز به کار کرد.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده روز شنبه ۱۲ مردادماه فیلم سینمایی «همسر» ساخته مهدی فخیم‌زاده، روز یکشنبه ۱۳ مردادماه فیلم «نرگس» ساخته رخشان بنی‌اعتماد، روز دوشنبه ۱۴ مردادماه فیلم «عروس» ساخته بهروز افخمی و روز سه‌شنبه ۱۵ مرداد ماه فیلم سینمایی «در آرزوی ازدواج» ساخته اصغر هاشمی با حضور کارگردان، عوامل فیلم، یک منتقد سینما و یک روانشناس حوزه خانواده به نمایش در می‌آید و نقد و بررسی می‌شود. 

«هفته فیلم ازدواج» برای نخستین بار و به همت دبیرخانه ستاد ملی هفته ازدواج با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و باغ کتاب تهران برگزار می‌شود.

این برنامه از ۱۱ تا ۱۵ مرداد ماه هر روز از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۱:۳۰ در سالن شماره ۸ باغ کتاب برگزار می‌شود و حضور در آن برای عموم آزاد و رایگان است.

باغ کتاب تهران در میدان ونک، بزرگراه حقانی، مسیر غرب به شرق، بعد از تقاطع بزرگراه شهید مدرس، خروجی کتابخانه ملی قرار دارد. 
نظر شما