به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کتاب «تبلیغات و برند سازی در کسبوکار آنلاین» که توسط انتشارات دیباگران منتشر شده است با حضور محمدمهدی ذوالفقاری و حمیدرضا قنبری دو تن از مؤلفان کتاب و متخصصان کسبوکار در فرهنگسرای فناوری اطلاعات معرفی میشود.
مهمترین سر فصلهای آموزشی این کتاب عبارتند از: مدیریت برند در تجارت الکترونیک، مدیریت استراتژیهای برند در فضای ذهن، نقش تبلیغات و ارتقا در استراتژی برند، ویژگیهای یک برند خوب و نقش بازاریابی در ارتقای آن، راههای مدیریت برندینگ و ارتقای آن از طریق بازاریابی و تبلیغات، نقش اعتماد و نگرش به تبلیغات اینترنتی و رهبری یک تبلیغات مناسب، مفاهیم و تحلیل رفتارهای کاربران در تبلیغات اینترنتی، تأثیر استراتژی در تبلیغات و بازاریابی در مشارکت یک مشتری و توسعه یک کسبوکار محصول، کارایی تبلیغات در سایتهای شبکه اجتماعی، اثرات تبلیغات و نامهای تجاری چندگانه درافکار مصرفکننده، نکات مهم در ارتباط با کسبوکارهای کوچک و هنر بازاریابی و تبلیغات در کسبوکارهای نوپا که در این کارگاه به علاقهمندان آموزش داده میشود.
علاقهمندان برای شرکت در این کارگاه میتوانند به فرهنگسرای فناوری اطلاعات واقع در تقاطع خیابانهای کارگر و جمهوری مراجعه کنند برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۶۶۹۰۲۱۳۴ تماس بگیرند.