پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۱۳
کد خبر: ۱۰۲۵۷۵
|
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۲
نمایش کودکانه «گل‌بهار» به نویسندگی و کارگردانی زهره کدخدازاده از ۱۳ مردادماه شروع و تا پایان مرداد در سالن فجر فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی روی صحنه می‌رود.
نمایش کودک «گل‌بهار» روی صحنه فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامیبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایش کودک «گل‌بهار» به کارگردانی زهره کدخدا زاده از یکشنبه ۱۳ مرداد ساعت ۱۸ در سالن فجر فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی آغاز به کار کرد و تا سه روز با تخفیف ۵۰ درصدی میزبان علاقه‌مندان است. 

نمایش «گل‌بهار» قصه دختری به نام گل‌بهار است که با بی‌توجهی همه کاغذهایش را خراب می‌کند و درخت، ابر، رودخانه و خورشید به او مراحل ساخت کاغذ را آموزش می‌دهند. گل‌بهار در طول سفر خود نکات زیادی درباره احترام و حفاظت از طبیعت می‌آموزد و  در ادامه ماجراهایی که اتفاق می‌افتد، داستان این نمایش آموزنده و شاد را رقم می‌زند.

نمایش«گل‌بهار» به نویسندگی و کارگردانی زهره کدخدازاده و با بازی زهره کدخدازاده، علی خوانساری و رها آرشید و با همکاری فهیمه گردان و مریم سرهانی اجرا می‌شود. این نمایش از یکشنبه ۱۳ مرداد از ساعت ۱۸ تا پایان مردادماه به جر جمعه ۱۸ مرداد به کار خود ادامه می‌دهد. بهای بلیت این نمایش ۱۵ هزار تومان است.

برای تهیه بلیت می‌توانید با شماره ۹۳۵۴۷۵۴۱۰۲ و ۶۶۴۳۸۸۴۵ تماس بگیرید یا به سایت تخفیفان، تیکت و نت برگ مراجعه کنید. 
فروش حضوری بلیت این نمایش کودک نیز در گیشه فرهنگ‌سرا امکان‌پذیر است. این نمایش مناسب ۴ تا ۱۰ ساله‌هاست. 

فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی در بزرگراه شهید نواب صفوی، تقاطع پل کمیل، ابتدای کمیل شرقی واقع‌شده است.

نظر شما