جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۴۴
کد خبر: ۱۰۲۵۷۹
|
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹
مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۲ با همکاری معاونت اجتماعی شهرداری این منطقه نخستین جشنواره فرهنگی هنری گردشگری شهر تهران را برگزار می‌کند.
نخستین جشنواره فرهنگی هنری گردشگری شهری برگزار می‌شودبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نخستین جشنواره فرهنگی هنری گردشگری تهران به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۲ و با همکاری معاونت اجتماعی شهرداری این منطقه برگزار می‌شود.

جشنواره گردشگری فرهنگی هنری شهری در ۶ قالب عکاسی، شعر (کلاسیک و نو)، کاریکاتور، خاطره‌نویسی، نقاشی و طراحی با نگاهی نو به گردشگری شهری، در راستای برنامه‌های فصل تابستان با شعار «روی خط زندگی» برگزار می‌شود.

اهمیت برگزاری این جشنواره در توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و شعار امسال «رونق تولید» و همچنین پرداختن به فصل اوقات فراغت خانواده‌هاست.
 
افزایش رونق کسب‌وکار در زمینه گردشگری شهری، افزایش زیرساخت‌های صنعت گردشگری و همچنین واکاوی و ریشه‌یابی تهدیدات و فرصت‌های عرصه گردشگری به‌صورت فراگیر در سطح شهر تهران از اهداف برگزاری این جشنواره است.

علاقه‌مندان برای اطلاع از نحوه برگزاری می‌توانند به سایت فرهنگسرای تهران به نشانی اینترنتی: tehran.farhangsara.ir مراجعه کنند و برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۴۴۱۴۳۷۷۷ تماس بگیرند.

جزئیات این برنامه متعاقباً اعلام می‌شود.
نظر شما