پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۴۱
کد خبر: ۱۰۲۵۹۱
|
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹
فیلم سینمایی «ملی و راه‌های نرفته‌اش» به کارگردانی تهمینه میلانی چهارشنبه ۱۶ مرداد ماه در سالن فرهنگ‌سرای بهاران به نمایش در می‌آید و مورد تحلیل روانشناختی قرار می‌گیرد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فیلم سینمایی «ملی و راه‌های نرفته‌اش» به کارگردانی تهمینه میلانی و تهیه‌کنندگی محمد نیک‌بین چهارشنبه ۱۶ مرداد ماه در سالن فرهنگ‌سرای بهاران به نمایش در می‌آید و مورد تحلیل روانشناختی قرار می‌گیرد. این فیلم با بازی میلاد کی‌مرام و ماهور الوند، فیلمی با ژانر خانوادگی و اجتماعی است که در سال ۱۳۹۵ ساخته شده و داستان ملیحه دختری جوان است که عاشق پسری به نام سیامک می‌شود، ولی بر خلاف میل خانواده‌اش با او ازدواج می‌کند، اما به زودی اختلاف فرهنگی و اخلاقی آنها باعث ایجاد مشکلاتی بزرگ بین آنها می‌شود. 

در این نشست با عنوان «زندگی جاریست» ضمن اکران فیلم، به ابعاد روانشناختی و جامعه‌شناختی این اثر با حضور معصومه صفایی پرداخته می‌شود.

فیلم سینمایی «ملی و راه‌های نرفته‌اش» از ساعت ۹:۳۰ صبح روز چهارشنبه ۱۶ مرداد ماه در مرکز همایش‌های فرهنگی هنری بهاران به نمایش در می‌آید و علاقه‌مندان برای تماشای آن می‌توانند به فرهنگ‌سرای بهاران واقع در انتهای خیابان سجاد جنوبی، میدان بهاران، بوستان بهاران مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۶۶۲۳۱۱۱۹ تماس بگیرند. 
نظر شما