پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۱۹
کد خبر: ۱۰۲۵۹۲
|
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵
نشست سالیانه هم‌اندیشی همکاران آموزش سه‌شنبه ۱۵ مرداد با حضور رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در فرهنگ‌سرای خانواده برگزار شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نشست سالیانه هم‌اندیشی همکاران آموزش با حضور سعید اوحدی رییس، سید علیرضا فاطمیان‌پور معاون فرهنگی، سید نوید برکچیان رییس مرکز مطالعات و آموزش سازمان فرهنگی هنری و مسئولان آموزش مراکز فرهنگی هنری، سه‌شنبه ۱۵ مرداد در فرهنگ‌سرای خانواده برگزار شد.

در این جلسه چند نفر از روسای واحد آموزش مراکز فرهنگی هنری به عنوان نماینده گزارشی از روند فعالیت در حوزه آموزش ارائه دادند و به مسئال و مشکلات این حوزه پرداختند.

سعید اوحدی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ضمن خسته نباشید برای زحمات فعالان حوزه آموزش گفت: بی شک یکی از مهم‌ترین بخش‌های سازمان فرهنگی هنری، حوزه آموزش است. در این دوره یک سال و نیمی که من در سازمان فرهنگی هنری و در خدمت شما هستم، همیشه سعی کردیم آنچه در توان داریم را در حوزه آموزش به کار بریم و کوتاهی نکنیم. با قاطعیت می‌توان گفت که اگر بخش آموزش را از سازمان فرهنگی هنری جدا کنیم، هیچ هویتی برای این سازمان باقی نمی‌ماند.

وی افزود: آموزش یک موضوع فطری است. از بدو تولد حتی در دوران جنینی آموزش اتفاق می‌افتد. همچنین کمال‌طلبی که یکی از ویژگی‌های مهم انسان است، اتفاق نمی‌افتد مگر با آموزش.
 
اوحدی در ادامه به گزارش‌هایی که مسئولان آموزش ارائه دادند اشاره کرد و گفت: به نکات خوب و مهمی اشاره شد. باید یک کارگروه با حضور و نظارت آقای برکچیان تشکیل دهید و راهکارهای اجرایی این مشکلات را هم ارائه دهید تا بتوانیم از طریق این کارگروه مطالباتی که دارید و حق شماست را بررسی کنیم و به آنها جامه عمل بپوشانیم.  

وی بیان کرد: بعضی از مسائل و مشکلات ما ساختاری است که همه باید برای حل آنها به هم کمک کنیم. ما به عنوان مدیران ارشد یک دوره کوتاه حضور داریم اما شما صاحب این خانه هستید و این شما هستید که به این مجموعه هویت و عزت دادید. اما فراموش نکنید که نباید خودتان را از خانواده سازمان جدا کنید. ما همه اعضای یک خانواده هستیم و اگر در نهایت این تلاش‌ها ثمره و نتیجه‌ای دارد حاصل تلاش همه از خدماتی تا معاونان و مدیران است نه یک بخش خاص.

اوحدی در ادامه گفت: قطعا بخشی از درآمد حوزه آموزش باید در قالب نظام کارانه به خود کارمندها برگردد. همچنین باید طرحی تصویب شود تا ۱۰۰ درصد درآمد آموزشی به حوزه آموزش برگردد تا با آن امکانات این حوزه فراهم شود. نه اینکه به خاطر نبود بودجه به ما بگویند با این درآمد باید حقوق کارمندان را بدهید. ما چنین چیزی را قبول نمی‌کنیم و حتما موضوع درآمد سازمان فرهنگی هنری را در هیئت مدیره مطرح می‌کنیم.

رییس سازمان فرهنگی هنری در پایان صحبت‌های خود گفت: در سه ماه اول سال ۴۰ درصد رشد درآمد داشته‌اید که این عدد در سه ماه بعدی که فصل تابستان است، بیشتر می‌شود. شما کار بزرگی کردید. اعتمادی که مردم به شما دارند سرمایه بزرگ ملی است که به همین راحتی و با این ظرفیتی که سازمان فرهنگی هنری در حوزه آموزش دارد، نباید از دست داد.

در پایان مراسم از سه نفر از دستیاران آموزشی؛ راضیه اسبقی، مژگان زارع و طاهره قاسمی که در طرح «سنجش دانش شغلی دستیاران آموزش» شرکت کرده و به تمامی سوالات پاسخ درست داده بودند، تقدیر شد. همچنین از مریم آزاده اسحاقیان و وحیده پورقربان به عنوان برگزیدگان روسای آموزش از نگاه کارشناسان آموزش، تقدیر شد.


مطالب مرتبط
نظر شما