جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۲۰
کد خبر: ۱۰۲۵۹۵
|
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱
در آستانه روز خبرنگار برگزار می‌شود؛
رونمایی و جشن امضای چهار عنوان کتاب با حضور نویسندگان اثر، اهل قلم و مدیران فرهنگی، چهارشنبه ۱۶ مرداد در ایوان انتظار ایستگاه مترو میدان حضرت ولی عصر(عج) برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگ‌سرای مترو با مشارکت معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو و انتشارات موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برنامه رونمایی و جشن امضای کتاب‌های «بربال ققنوس»، «مرد من»، «چهل‌ سال ایستادیم» و «قافله بهار» را چهارشنبه ۱۶ مرداد ماه ساعت ۱۸:۳۰ با حضور نویسندگان اثر در ایوان انتظار؛ ایستگاه مترو میدان ولیعصر برگزار می‌کند.

این مراسم در آستانه روز خبرنگار با حضور شاعران و  نویسندگان حوزه دفاع مقدس و جمعی از مدیران فرهنگی با هدف رونمایی و معرفی کتاب‌های شعر و دل نوشته با محوریت انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

سخنرانی، نمایش میدانی، روایتگری، برپایی نمایشگاه عکس، تقدیر از خبرنگاران حوزه فرهنگی و نویسندگان به همراه پرسش و پاسخ از بخش‌های متنوع این مراسم است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این مراسم می‌توانند به ایوان انتظار ایستگاه متروی حضرت ولیعصر (عج) و برای کسب اطلاعات بیشتر با شما تلفن 96652605 تماس بگیرند.
نظر شما